Lars Erik Kvernes

Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt
Tlf: 63 95 94 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Erik Kvernes er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Lars Erik Kvernes

Virker uinteressert og dårlig oppfølging

Han er som oftest forsinket, og er lite imøtekommende. Både jeg og min sønn har samme opplevelsen. Samt at han sitter med nesen mot PC-skjermen i stede for å ha øyekontakt og prate med meg for å finne ut hvorfor jeg kommer til han.Føler jeg ikke blir ivaretatt på beste måte, og kommer til å bytte fastlege så snart jeg finner en ny. Han bør yte mer oppfølging i forhold til resultater vedrørende utredning.

Dyktig!

Jeg har vært så heldig å ha Lars Erik som fastlege siden 2009. Han er imøtekommende, grundig og veldig hyggelig. Han har et behagelig vesen og viser at han bryr seg om pasientene sine! Håper aldri han forsvinner fra Råholt, han er helt super! For øvrig er alle legene og ansatte på gladbakk dyktige og utrolig snille :)

BEST !

En mer hjelpsom og inkluderende lege skal man lete lenge etter (jeg har alldrig møtt noen). Ett ord beskriver alt, fantastisk. Her har man en LEGE som lytter og tar deg på alvor. EN STOR TAKK.

En meget dyktig lege som tar pasienten på alvor.

Kvernes tar pasientene sine på alvor. Helt fra første konsultasjon har Kvernes vært nøye og drevet tett oppfølging. Han følger også opp prøveresultater grundig. De gangene han er i tvil om diagnose, medisinering eller videre forløp, er han ikke redd for å kontakte nødvendg ekspertise. Han er heller ikke redd for å henvise videre.

Usympatisk og uinteressert

Han er alltid forsinket, og gir deg følelsen av at han vil ha deg ut av kontoret igjen fortest mulig. Usympatisk og lite interessert i hva du har å si. Tar seg ikke tid til grundige undersøkelser, følger ikke opp prøveresultater og henviser helst ikke videre.

Generelt preget av å være stresset, og noe manglende kunnskaper.

Tar sykdom alvorlig, behandling med en gang.

Han er en flink lege . Forstår og vet mye om sykdommer. Og flink med medisiner. Og alltid tar sin tid med sin pasiente.

Beste legen

Dette er en lege som strekker seg det lille ekstra for hjelpe og deg. Seriøs og et Glimt i øyet samtidig som han yter max service. Har vært så heldig og hatt Lars Erik som fastlege noen år og håper han aldrig slutter på Råholt..... Meget fornøyd passient

Fin fyr.

Har "heldigvis" sluppet å bruke legen så mye, men de par gangene jeg har vært der er Kvernes upåklagelig.
Litt tørrvittig kar, som tar deg på alvor.

Dyktig og oppmerksom lege!

Den beste legen jeg har hatt, og han skiller seg svært positivt ut.
Man føler at man blir tatt særiøst og samme hva slags problemer man kommer med, blir man tatt på alvor og sjekket grundig. Man får heller ikke følelsen av å bli sett ned på eller tråkket på, slik enkelte andre leger gjør.
Man kan forvente det beste når man går til denne legen, han tar deg og din helse på alvor og etterstreber å gi deg den beste behandlingen. Han lytter og setter seg inn i din situasjon før han tar en avgjørelse. Flott!
Jeg kommer aldri til å bytte lege så lenge han jobber der!

God lege

Har vært en del hos legen i år, noe jeg aldri har vært før.
Møter blide mennesker og god service. Lars Erik er behjelpelig, flink til å lytte, positiv og behagelig.
Er det noe han selv er usikker på videresender han deg, istede for å prøve og feile som noen andre leger gjør. Han har også ringt etter en tid for å høre hvordan medisinene har fungert og om vi skulle ha prøvd noe annet.

Lege etter mitt behov

Har skiftet til ny fastlege.Kvernes er en ung lege som jeg føler tar meg
alvorlig og følger mine sykdommer nøye med korreksjonen av medisinbruk.
Jeg er meget godt fornøyd.