Lars Erik Kvernes

Gladbakk Legesenter

2007

Gladbakk Legesenter Telefonnummer63 95 94 9063 95 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt
Lars Erik Kvernes er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Lars Erik Kvernes

Kjempedyktig lege

Han hører på hva du har og si og tar seg tid til å forklare. Følger opp med videre undersøkelser og eventuelle henvisninger ved behov.

Ikke kundeorientert

Denne legen er den minst kundeorienterte legen jeg har hatt. Han har så langt ikke vist evner til å lytte til meg som pasient, og han var i andre enden av imøtekommende skalaen.
Kort fortalt så går jeg ikke innom til ovennevnte uten at jeg er nødt. Og jeg går ikke til fastlegen uten at jeg er nødt. Det er vel verdt å merke seg for en fastlege.

Uinteressert

Virker uinteressert i pasientene. Hører ikke på hva de sier. Sitter med øyne i skjermen og ryggen til pasienter.
Føler at pasienten er ett ork å ha på kontoret. Fortest mulig ut uten et ordentlig svar.

Virker uinteressert og dårlig oppfølging

Han er som oftest forsinket, og er lite imøtekommende. Både jeg og min sønn har samme opplevelsen. Samt at han sitter med nesen mot PC-skjermen i stede for å ha øyekontakt og prate med meg for å finne ut hvorfor jeg kommer til han.Føler jeg ikke blir ivaretatt på beste måte, og kommer til å bytte fastlege så snart jeg finner en ny. Han bør yte mer oppfølging i forhold til resultater vedrørende utredning.

Dyktig!

Jeg har vært så heldig å ha Lars Erik som fastlege siden 2009. Han er imøtekommende, grundig og veldig hyggelig. Han har et behagelig vesen og viser at han bryr seg om pasientene sine! Håper aldri han forsvinner fra Råholt, han er helt super! For øvrig er alle legene og ansatte på gladbakk dyktige og utrolig snille :)