Iryna Wang

Torget Legesenter Sarpsborg AS

2011

Torget Legesenter Sarpsborg AS Telefonnummer69 13 09 0069 13 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg
Iryna Wang er en av 49 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Iryna Wang

Høflig, kunskapsrik og meget grundig i sine undersøkelser.

Lege Iryna Wang har vert min og min hustrus fastlege siden hun startet på Torget Legesenter i Sarpsborg. Etter 25 år som pasient ved Torget Legesenter er hun den femte i rekken av fastleger som vi har fått tildelt ved senteret, og uten tvil den beste av dem alle. Bedre oppfølging enn den vi får fra Iryna Wang har vi aldri opplevd fra noen lege. Hun er en høgst imøtekommende som gjør sitt aller beste med å hjelpe ved våre varierende behov. Hun har satt seg meget godt inn i våre journaler og har dermed meget god kjennskap til våre problemer. Hun har hjulpet oss begge gjennom en variasjon av helseproblemer og fortar og bestiller utredninger etter behov. Vi opplever henne som en kjempebra, høflig og omsorgsfull lege som kan anbefales på det beste.

ikke annbefales

dårlig komunnikasjon, forståelse, kun penger og ført ferdig!

langt ventetid, ikke noe hjelpsom, hadd en del samtaler, vil kun tjene på meg

Ikke interessert i å utrede

Hun hører ikke etter hva du sier og virker ikke interessert i å foreta noen som helst utredning. Dersom hun ikke vet hva noe er virker det som hun gjetter seg til noe eller søker opp noe som kan muligens passe. Har ingen tillit til henne i det hele tatt.