Torget Legesenter Sarpsborg AS

St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av Torget Legesenter Sarpsborg AS

Fantastisk lege.

Lege: Iryna Wang Skrevet

Iryna Wang er den beste legen jeg noen gang har hatt
Dyktig, har tid til deg, og nøye med undersøkelse.
Det hun selv ikke finner ut, sender hun deg til spesialist. Hun tar deg på alvor.
Gir henne største terningskastene: 10! 😄👍🏻👍🏻👍🏻

Styr unna torget legesenter og iryna wang

Lege: Iryna Wang Skrevet

Jeg var inne for å få en henvisning til mr, den var grei men det virker som at hun hørte på hva jeg hadde å si ang mitt problem med halvt øre..... fikk følelsen av samlebånds mentalitet, inn og ut på 10 min.... legesekretærene er lite imøtekommende og arrogante, bryr seg lite om pasienten som skulle trenge hjelp, derfor velger jeg å skifte legesenter og lege 😔

Lyttende og engasjert

Lege: Iryna Wang Skrevet

Hun tar seg alltid god tid, og er flink til å lytte ril pasienten. Forsøker å finne svar på pasientens spørsmål. God lege!

Legen er grei han, men jeg har byttet fastlege,

Lege: Nebojsa Aleksic Skrevet

for legesekretærene og telefonistene/resepsjonistene bør byttes ut. Aldrig vært med om dårligere service. Ikke en gang telefontidene klarer de å holde. Om du har flaks og kommer fram på telefonen, er de nedlatende, uvillige og ubehagelige. Det er til og med umulig å få overfør sine journaler digitalt til ny fastlege, det gidder de ganske enkelt ikke å gjøre, tross at det faktisk er jobben deres.

Flott og omsorgsfull lege

Lege: Avan Omer Ali Skrevet

Utrolig fornøyd med denne legen. Hun er dyktig, grundig og forståelsesfull. Har alltid tid til deg uansett hvor hektisk det måtte være.
Hennviser til dyktige folk ved behov og viser at hun virkelig bryr seg om deg som pasient.