Torget Legesenter Sarpsborg AS

Telefonnummer69 13 09 0069 13 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av Torget Legesenter Sarpsborg AS

Grei lege, men lite serviceinnstilt resepsjonister

Lege: Avan Omer Ali Skrevet

Legen er grundig, og følger opp på en god måte. Men de som jobber i resepsjonen er helt håpløse. Noe mindre serviceinnstilte folk skal man lete lenge etter. Det er grunnen til at jeg ikke lenger orker å bruke dette legekontoret.

Fantasisk flott lege.

Lege: Avan Omer Ali Skrevet

Avan Omer Ali er den beste legen jeg noen gang har hatt.Hun er så forståelsesfull og snill.Bestandig blid og hyggelig,selv om hun har en hatt en stressende dag.Ikke mange som henne i vårt samfunn i dag.

Høflig, kunskapsrik og meget grundig i sine undersøkelser.

Lege: Iryna Wang Skrevet

Lege Iryna Wang har vert min og min hustrus fastlege siden hun startet på Torget Legesenter i Sarpsborg. Etter 25 år som pasient ved Torget Legesenter er hun den femte i rekken av fastleger som vi har fått tildelt ved senteret, og uten tvil den beste av dem alle. Bedre oppfølging enn den vi får fra Iryna Wang har vi aldri opplevd fra noen lege. Hun er en høgst imøtekommende som gjør sitt aller beste med å hjelpe ved våre varierende behov. Hun har satt seg meget godt inn i våre journaler og har dermed meget god kjennskap til våre problemer. Hun har hjulpet oss begge gjennom en variasjon av helseproblemer og fortar og bestiller utredninger etter behov. Vi opplever henne som en kjempebra, høflig og omsorgsfull lege som kan anbefales på det beste.

Faglig flink og tar tak i problemene.

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Hun tar tak I problemene og få sendt deg til spesialist omgående, Seriøs. Kan være problem med at de som jobber I resepsjonen ikke ser hvor alvorlig sykdom\problem er.

Empatisk lege, men resepsjonistene egner seg ikke i denne jobben.

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Har gått hyppig hos denne legen, har kompleks helseproblematikk!
Står på vent hos en annen lege, men tror jeg beholder denne legen! Empatisk, forklarer godt, ingen språkproblemer tross utenlands opprinnelse, alle avgjrelser begrunner hun, henviser videre, kommer med råd og viser forståelse.
Det som IKKE er bra, er de fleste som jobber i resepsjonen! Blander seg inn i behandlingen, frekk, avvisende og uten empati. Er i forsvar innen du får forklart deg. Ved ett tilfelle ropte hun ( en av de ) til meg, veldig ydmykende! Gruer meg alltid til å ringe..