Torget Legesenter Sarpsborg AS

St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg
Tlf: 69 13 09 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Torget Legesenter Sarpsborg AS

Ikke interessert i å utrede

Lege: Iryna Wang Skrevet

Hun hører ikke etter hva du sier og virker ikke interessert i å foreta noen som helst utredning. Dersom hun ikke vet hva noe er virker det som hun gjetter seg til noe eller søker opp noe som kan muligens passe. Har ingen tillit til henne i det hele tatt.

Anbefales ikke..

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Vanskelig å kommunisere med pga dårlig språk, og jeg følte jeg måtte føre samtalen da hun for det meste satt og stirret på meg. Avfeide behov for viss behandling, selvom alt lå til grunne for at jeg skulle ha det. Virket lite trygg i sin rolle.

Imøtekommende og trygg lege

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Opplever Liliia Spirina som blid og imøtekommende, hun forstod nøyaktig hva jeg trengte, og kommunikasjonen oss imellom kunne ikke vært bedre. Denne legen gir meg en god opplevelse, som jeg kan anbefale dersom man vil ha en trygg, effektiv og jordnær fastlege.

Anbefales ikke!!!!

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Viser liten interesse for å finne ut hva som feiler meg og svarer upassende "jeg skal ikke hjelpe deg.

Forstår ikke hva jeg mener

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Føler ikke hun forstår hva jeg forteller, og svarene hennes passer ikke. Hun kommer med lettvinte løsninger, selv om jeg forklarer at løsningen ikke er riktig.