Torget Legesenter Sarpsborg AS

Telefonnummer69 13 09 0069 13 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av Torget Legesenter Sarpsborg AS

God fastlege

Lege: Iryna Wang Skrevet

Det er enkelt å få time. Hun er forberedt og interessert og har tiltro til at jeg kan gjøre noe selv, samtidig som hun kan bidra med råd og veiledning for bedre helse.

Trygg, kunnskapsrik, nøye, tar pasienten på alvor

Lege: Avan Omer Ali Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med måten både jeg og mine barn blir møtt på og behandlet. Hun er også veldig behagelig å snakke med.

Grei lege, men lite serviceinnstilt resepsjonister

Lege: Avan Omer Ali Skrevet

Legen er grundig, og følger opp på en god måte. Men de som jobber i resepsjonen er helt håpløse. Noe mindre serviceinnstilte folk skal man lete lenge etter. Det er grunnen til at jeg ikke lenger orker å bruke dette legekontoret.

Fantasisk flott lege.

Lege: Avan Omer Ali Skrevet

Avan Omer Ali er den beste legen jeg noen gang har hatt.Hun er så forståelsesfull og snill.Bestandig blid og hyggelig,selv om hun har en hatt en stressende dag.Ikke mange som henne i vårt samfunn i dag.

Høflig, kunskapsrik og meget grundig i sine undersøkelser.

Lege: Iryna Wang Skrevet

Lege Iryna Wang har vert min og min hustrus fastlege siden hun startet på Torget Legesenter i Sarpsborg. Etter 25 år som pasient ved Torget Legesenter er hun den femte i rekken av fastleger som vi har fått tildelt ved senteret, og uten tvil den beste av dem alle. Bedre oppfølging enn den vi får fra Iryna Wang har vi aldri opplevd fra noen lege. Hun er en høgst imøtekommende som gjør sitt aller beste med å hjelpe ved våre varierende behov. Hun har satt seg meget godt inn i våre journaler og har dermed meget god kjennskap til våre problemer. Hun har hjulpet oss begge gjennom en variasjon av helseproblemer og fortar og bestiller utredninger etter behov. Vi opplever henne som en kjempebra, høflig og omsorgsfull lege som kan anbefales på det beste.