Gunn Hege Durhuus

Autorisasjon (2014)

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ...
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Gunn Hege Durhuus er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Gunn Hege Durhuus

Kald

Følte meg liten, ubetydelig og fikk beskjed at jeg selv hadde skapt utfordringene/sykdom jeg satt med. Ble ikke lyttet til, og gikk gråtende fra timen. Kan dessverre ikke anbefale legen.

Beste legen jeg har hatt

En god, lyttende lege som tar deg på alvor. Alltid hyggelig å komme på time til henne. Føler meg godt ivaretatt. Slipper å vente lenge på time om jeg har behov for et raskt besøk. Stor forskjell på sekretærene. Enkelte virker som de ikke har tid til å være på jobb. Det har i det siste vært lange køer på laboratoriet, men de er mer opptatt av å hente seg kaffe virker det som.

Uproffesionell

Dette er legen jeg har fått minst hjelp og oppfølging av. Hun bryr seg ikke om pasienten. Sendte ikke svar fra RH blodprøve og jeg måtte selv ta kontakt for å finne ut at jeg måtte egentlig ta en sprøyte i sykehus pga resultatene av blodprøve. Hun leser seg ikke opp på journalen før du kommer inn. Hun svarer ikke på spørsmål og er altfor travel.
Veldig missfornøyd med henne. Anbefaler ikke.

Lyttende og medmenneskelig

Hadde min første legetime med Gunn Hege i dag, og er helt starstruck. Hun var utrolig imøtekommende og behjelpelig. Følte hun tok seg god tid, og virkelig ville bli kjent med meg. Beste legen jeg har hatt, kan jeg si allerede nå!

Trygg

Jeg opplever at hun tar meg på alvor, er flink til å lytte og veldig nøye med alt. Ikke en ulempe at hun også er smilende og har godt humør. Føler meg godt ivaretatt og trygg.