Victoria Anastasia Kolman

Autorisasjon (2005)

Victoria Anastasia Kolman er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Victoria Anastasia Kolman

Trygg, god kompetanse , har god tid og henviser når det trengs

Viktoria er en trygg og flink lege , jeg føler meg godt tatt vare på og hun har tid til å lytte ! Får time raskt . Hun er ærlig pg vet hva hun snakker om .

God kompetanse og bruker god tid

Fra jeg skiftet fastlege i 2018 har jeg blitt godt kjent med legen, da jeg har et komplekst og sammensatt sykdomsbilde. Jeg har fått god hjelp fra første dag, og etterhvert som vi har blitt kjent opplever jeg legen som en lege som oppriktig har de beste intensjoner om å hjelpe pasienten. Noe språkutfordringer, men siden jeg kjenner henne godt nå, så er hun enklere å forstå. Hun har jobbet i psykiatrien tidligere og har mye kunnskap på området. Hun har også god kunnskap på de fleste somatiske sykdommer. Hun bruker også den tiden jeg trenger når jeg først er der, og dette gjenspeiler seg i at det av og til er litt lang ventetid. Noe jeg likevel syns er en god ting, da jeg vet at årsaken er at hun tar seg god tid til pasienten. Har alltid fått henvisning til andre behandlingssteder når det har vært indikasjon på sykdom hun ikke kan behandle. Får også som regel time på dagen hvis jeg trenger det, eller morgenen etter. Alt i alt, fornøyd.

Trygg og flink i sin jobb

Første timene var det litt skummelt, men når man blir kjent med henne, er hun kjempe hyggelig og man kan stole på henne :)

Dårlig lege

Dårlig erfaring med Victoria. Hører ikke etter når man snakker, og babler om alt mulig annet. Kjenner deg ikke igjen når du kommer å begynner utredning på nytt. Dårlig på å kommunisere. Tar ingen ting seriøst. Dårlig opplegg.

Meget misfornøyd.

Legen kommuniserer såpass dårlig, at for meg følte jeg det gikk på sikkerheten løs. Hun virket arrogant og lite hyggelig. Hun svarte ikke på spørsmål, og skjønte åpenbart ikke hva jeg sa. Jeg hadde også store problemer med å forstå hva hun prøvde å si. kommunikasjonen oss i mellom var alt annet enn bra. Nå er jeg på venteliste for ny fastlege ved et annet legekontor.