Victoria Anastasia Kolman

Autorisasjon (2005)

Victoria Anastasia Kolman er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Victoria Anastasia Kolman

Kunnskapsrik og effektiv

Kunnskapsrik lege, som får med seg detaljer. Lett å få kontakt med på helsenorge.no hvis man har spørsmål, får legetime samme dag eller dagen etter.
Hun er godt forberedt når man kommer til oppsatt time. God på oppfølging, og nøler ikke med å henvise videre dersom det er behov for det.
Flink til å lytte.
Veldig fornøyd med min nye fastlege!

Arrogant og utydelig

Svært dårlig kommunikasjon og var lite behjelpelig og informativ.

Opplevde henne som lite imøtekommende og lyttende

Dyktig, kunnskapsrik og kompetent lege.

Jeg har hatt Victoria som fastlege i over tre år og nå nylig fulgt henne til Sinsenklinikken fordi jeg er meget godt fornøyd med henne som fastlege.
Min helsetilstand er kompleks og jeg er helt avhengig av en lege som forstår meg , er kunnskapsrik og sender meg videre ved behov .
Victoria tar seg tid til pasientene sine og jeg opplever henne som imøtekommende, grundig og faglig dyktig med bred kompetanse.
Du skal lete lenge etter en lege med hennes kunnskap og forståelse. Jeg kan trygt anbefale henne videre.

Victoria er bra lege kunnskapsrik.

Victoria er en flink lege kunnskapsrik. Lytter til det du ønsker å ta opp, sender deg videre til utredning. Hjelper deg på veien videre, med det du måtte slite med. Jeg har vært pasienten til Victoria i noen år nå, det var leit at hun har startet opp i Oslo nå. Hun har vært i mange år på Raufoss. Veit hun blir savnet av flere pasienter Raufoss. Skulle gjerne kommet etter som pasient. Masse Lykke til videre Victoria.

Flott lege, kunnskapsrik

Victoria er dyktig.
Hun hører på det du vil fortelle.
Heldigvis, går hun ikke ut ifra, forrige konsultasjon, som var hos henne. Når hun lyttet, kan hun danne seg et nytt bilde av helseproblematikken, som har oppstått. Hun kommer med råd og forståelse. Henviser videre, dersom det er nødvendig.
Hun får de beste skussmål fra meg.