Lars Hansen

Autorisasjon (2009)

Lars Hansen er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Lars Hansen

Ikke fornøyd

Inte nöjd med denna Fastlegen. Upplever att han inte förstår vad som blir sagt. Istället för att lyssna på vad patienten vill. Så föreslår han ting, som jag redan vet om. Och som jag inte är enig i. Han vägrar att ge mig en hänvisning till MR. Istället så vill han att jag ska kontakta en fysioterapeut, så att han evt kan ge mig en hänvisning till MR. Jag förklara för att jag istället vill ta en MR först. För sen evt kontakta en fysioterapeut. Men detta var han inte intresserad höra på.

Frekk og arrogant

Frekk, arrogant, mangler empati, og pasienten merker i tillegg at han er stresset. Forteller frekt til pasienten om hva som skal gjøres, og svarer frekt. Fikk beskjed om at jeg ikke skulle tenke så mye når jeg var der sist. Ingen fastlege å anbefale. Let videre, for det skal jeg gjøre

Flink lege

Han er fink og snill lege, tålmodig og ta alt på alvor. Han alltid viser interesse til pasienters behov.

Ubrukelig

Bryr seg ikke om pasientens plager, fryktelig usikker, mangler masse erfaring, hører ikke på pasienten kun på eldre kollegaer. Har vært der 5 ganger pga mine plager han gjør ingenting med det sist fikk jeg høre at: det kan jo hende at man finner noe som ikke er bra????? er det ikke derfor man går til lege for å finne "feilen" før det kanskje er for sent. Nei for guds skyld styr unna

Anbefaler ikke denne legen.

Mangler medmenneskelighet, tålmodighet og vanlig folkeskikk. Anbefaler ikke denne legen. Jeg brukte maske mot coronavirus, ingen på legekontoret gjorde det. Skiftet til ny fastlege med en gang i Lillestrøm kommune, hvor jeg opprinnelig kommer fra.