Lars Hansen

Solli Klinikk

2009

Solli Klinikk Telefonnummer63 94 85 5063 94 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Lars Hansen er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Lars Hansen

Empati er et fremmedord, lytter overhode ikke til pasienten.

Byttet til denne som fastlege 1 mars 2018. Har kun kontortid Ons-Tors-Fredager. Har vært på 3 besøk allerede + hos kollega ny svensk turnuslege , uten å få hjelp. Legen er mere opptatt av å skrive på PC, og bruker max 30-60 sekunder til å undersøke pasient. Gått med store smerter i 3 med. uten å få hjelp, byttet til denne da jeg trodde han var Norsk, men han er Dansk Lege. Ville overhode ikke hjelpe meg med smertelindrende medisiner, hvilket har medført at jeg har måttet fly som en gal flere ganger nattetid til lokal legevakt for å få hjelp. Ville heller ikke se på papirer og journaler jeg hadde med som var attestert til ham ifra Legevakten. Nei han skulle ha journaler ifra min forrige fastlege og dette elektronisk. Dette ble ordnet av mitt forrige fastlegekontor, men kom ikke frem til lege Larsen, da han ikke var oppført som fastlege ved Solli klinikk ,gikk mine journaler til kollega Lege Furuseth. Solli Klinikk fremstår også som et legekontor hvor "Logistikk" er et fremmedord. Svarer ikke på telefon, det skal sendes "SMS" som koster kroner for pasienter. Utrivelig personale i resepsjonen, her er det mye som er galt! STYR UNNA!

Flink lege

Forståelsesfull og dyktig lege. Godt humør og humoristisk sans gjorde det hele litt til et litt bedre besøk. Anbefales

Usikker og uvennlig

Legen virker som noe usikker både faglig og med personalet på kontoret. Kan hende det er fordi han er ny.
Kontoret generelt ble mye verre i det siste. Slitne og utrivelige lokaler, ikke heis til annen etasje, frekk sekretær. Min 80 år gammel mor klarte bare så vidt å komme opp og da hun komenterte at det burde vært heis til folk som er dårlig til beins, anbefalte dama i luka å bytte legekontor! Den nye yngre sekretæren er det verste jeg har vært bort i! Forferdelig frekk og sur. Hun glemte å registrere time for min mor, selv om hun bekreftet på telefon at alt var i orden og da vi kom på kontoret, så kom ikke mora mi til legen. Vi måtte bare reise hjem. Da jeg konfronterte sekretæren med at det var hennes feil, svarte hun bare at "vi er alle mennesker og alt kan skjee" Hun ba ikke en gang om unnskylning!
Og legen var ikke noe bedre. Han viste total ansvarsfraskivelse og overlat løsning av problemet til sekretæren. Løsning fra min side var å bytte lege og kontor. Noe jeg anbefaler på det sterkeste til alle pasienter.