Preben Bøe Johansen

Allmennlegespesialist og fastlege

Autorisasjon (2015)

Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Tresse Legesenter Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ...
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Preben Bøe Johansen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Om vurderingene

Siste vurderinger av Preben Bøe Johansen

Følte meg meget utrygg i en krise.

Legesenter som ikke tar pasienter på alvor. Ringer inn for å få time, får beskjed at fastlege har ferie og ikke har ledig før om 4 uker. Det haster med time da det er akutt og får først beskjed at jeg kan få tlf samtale med annen lege dagen etter. Blir ringt opp igjen og får beskjed at det ikke lar seg gjøre alikavell. Jeg sier at jeg ikke kan vente og jeg er tydelig afrustrert. Får bare svar av tlf damen at det er forståelig. Men ingen hjelp. Ringer legevakten og forklarer min situasjon. Får beskjed om å komme med engang. De hjelper meg og løser alt på en times tid. legekontoret klarte ikke dette. Bytter fastlege kontor og er meget skuffet. Skulle tro at selvom det er ferie avvikling at man ivaretar pasienter best mulig. Dette var ikke tilfelle her.
Vil påpeke at jeg har full forståelse for at leger også skal ha ferie, men jeg må også føle meg trygg på at jeg kan kontakte mitt legesenter og få hjelp når jeg har behov det.

Trygg

Kjempe flink lege, hjelp som, hyggelig
Og Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått å får fortsatt 👍🏻💯

Fornøyd

Jeg opplever ham som jordnær og imøtekommende, at han tar konsultasjonen seriøst og ønsker å hjelpe så godt som mulig.

Veldig bra lege

Han er super og tar meg på alvor.
Han gir ikke lett opp og flink til å sende meg videre til andre spesialister ved behov. Han er også flink til rådføre seg med sine kollegaer.
Kan anbefale ham på det sterkeste

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

En glede å ha vedkommende som fastlege. Alltid imøtekommende. Stiller gode spørsmål. Direkte, konkret og tydelig. Er alltid trygg, empatisk og viser god kunnskap. Kan både diskutere psykiske og fysiske problemer. Har kun gode opplevelser med vedkommende.
Tusen takk for det du gjør!

Vis flere...