Preben Bøe Johansen

Autorisasjon (2015)

Tresse Legesenter Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ...
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Preben Bøe Johansen er en av 118 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Preben Bøe Johansen

Dyktig og solid

Føler meg sett og tatt på alvor av Preben. Har hatt ham som lege gjennom utbrenthet og livskriser og blir alltid møtt med empati og får eventuelle henvisninger til nyttige instanser og eksperter når det trengs. Synes også han viser stor forståelse for hva jeg går gjennom og prøver gi meg oppturer i nedturene. Han følger også opp og blir med på samarbeid med DPS o.l. ellers lytter og forklarer godt.

Solid

Preben er løsningsorientert, lett å prate med, og nøye når det trengs.
Bytta lege noen få ganger før dette, men har funnet legen min nå!
Legen er 10/10, men opplever det lite effektivt å bestille time. Det er vel kanskje vanlig hos de fleste legesentre.

Trygg og imøtekommende

Preben er en rolig og hyggelig lege som tar deg og det man kommer med på alvor. Lytter, prøver å forstå og komme med løsninger. Kan virkelig anbefale Preben som fastlege både til voksene og barn.

Følte meg meget utrygg i en krise.

Legesenter som ikke tar pasienter på alvor. Ringer inn for å få time, får beskjed at fastlege har ferie og ikke har ledig før om 4 uker. Det haster med time da det er akutt og får først beskjed at jeg kan få tlf samtale med annen lege dagen etter. Blir ringt opp igjen og får beskjed at det ikke lar seg gjøre alikavell. Jeg sier at jeg ikke kan vente og jeg er tydelig afrustrert. Får bare svar av tlf damen at det er forståelig. Men ingen hjelp. Ringer legevakten og forklarer min situasjon. Får beskjed om å komme med engang. De hjelper meg og løser alt på en times tid. legekontoret klarte ikke dette. Bytter fastlege kontor og er meget skuffet. Skulle tro at selvom det er ferie avvikling at man ivaretar pasienter best mulig. Dette var ikke tilfelle her.
Vil påpeke at jeg har full forståelse for at leger også skal ha ferie, men jeg må også føle meg trygg på at jeg kan kontakte mitt legesenter og få hjelp når jeg har behov det.

Trygg

Kjempe flink lege, hjelp som, hyggelig
Og Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått å får fortsatt 👍🏻💯