Maryna Nedenes

Autorisasjon (2015)

Maryna Nedenes er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Maryna Nedenes

Grundig og imøtekommende

Imøtekommende og veldig hyggelig. Tar seg tid til å lytte og tar pasienten problemstillinger på alvor.

Fantastisk lege

Jeg forstår ikke hvilken planet enkelte er på når de ikke liker denne unge koselige legen. I mine 40 år hos diverse leger har jeg aldri møtt noen flinkere og bedre enn henne. Hun er hyggelig og imøtekommende. hun lytter og hun tar seg tid. Jeg skal aldri bytte lege igjen

Trygg og imøtekommende.

Virker seriøs og tar pasienten på alvor. Flink til å henvise til andre leger ved behov. Føler at jeg som pasient blir godt ivaretatt hos henne. Hyggelig og blid lege.

Nedlatende og lite imøtekommende

Kom til legen med en skulder som har vært vond i 6mnd, sier jeg har forsøkt både kiropraktor og fysio, og ønsker hennes vurdering for videre behandling da verken kiropraktor eller fysio har hjulpet. Hun svarer nedlatende til meg at fysioterapeuter vanligvis er flinke folk, og at hun ikke vet hva annet jeg kan prøve eller gjøre. Sender meg deretter hjem. Gikk litt måpende ut derfra, fast bestemt på å bytte fastlege.

Fikk time hos en annen lege og fikk en helt annen behandling, i tillegg til henvisning videre.

Nøye og hjelpsom

Jeg har fått veldig god hjelp av dr. Nedenes. Blitt gjort grundig arbeid, sendt ønsket henvendelser osv. Hun har lest seg opp på ting og hørt på hva jeg har å si. Går nøye igjennom prøver og følger opp.