Maryna Nedenes

Autorisasjon (2015)

Maryna Nedenes er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Maryna Nedenes

Beste legen jeg noensinne har hatt

Har gått til Maryna nå i flere år og er superfornøyd. Hun er vennlig, konkret, svært dyktig og erfaren. Hun lytter alltid før hun konkluderer, forklarer evtl behandling og framgangsmåter og er grundig. Hun skriver ofte ut info eller viser en liten filmsnutt om diagnosen. Hun viste spesielt mye empati og forståelse da jeg stod i en vanskelig livssituasjon. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, sett og forstått. Skjønner meg overhodet ikke på de få negative vurderingene her. Kulturhuset Legesenter er det travleste legesenter i Grimstad og hun har 900 pasienter, så når det blir hastetime på noen, innebærer det at det blir venting og kanskje går på bekostning av tiden hun har avsatt til neste pasient, men det må man nesten forvente og det har da legesenteret ansvar for, ikke legen. Urettferdig å skylde på hun. Jeg håper at jeg må aldri bytte fastlege igjen!

Empatisk og dyktig

Empatisk og dyktig lege som følger en opp på alle punkter. Jeg har følt meg absolutt sett og ivaretatt samtidig som jeg opplever henne som erfaren og effektiv.

Forståelsesfull, hyggelig og trygg

Hun er en dyktig lege som bryr seg om sine pasient. Jeg føler meg sett, hørt og forstått. Hun følger godt opp.

Tar pasienten på alvor

Jeg får den hjelpen som jeg ber om. Hun er rask til å henvise til spesialist eller videre undersøkelse. Hun er gull verdt.

Hun ser deg

Jeg har bært hos Maryna flere ganger og hun tar meg alltid på alvor. Og hun seg på meg når hun snakker. Jeg føler at hun virkelig bryr seg