Maryna Nedenes

Autorisasjon (2015)

Maryna Nedenes er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Maryna Nedenes

Dyktig, imøtekommende og fantastisk lege

Jeg har hatt Maryna som fastlege etter Dr Solberg og jeg er like fornøyd med begge to. Maryna er ydmyk, lytter til meg og barna mine og henviser når vi trenger det. Jeg føler meg tatt på alvor av Maryna. Jeg opplever at denne legen ønsker og gjør alt hun kan for vårt beste! Håper jeg kan ha Maryna i lang tid!

Empatisk og flink

Jeg har gått til Maryna i et år nå og er meget fornøyd. Jeg opplever at hun tar meg på alvor, hun er flink til å henvise videre om man trenger det, hun er kunnskapsrik og har en veldig behagelig væremåte.

Svært dyktig lege

Utrolig dyktig lege. Hun lytter og henviser videre når det trengs.Hennes fine direkte måte å være på skaper trygghet. God arvtager etter Dr.Solberg. Det å skifte lege etter mange år med samme fastlege er i seg selv utrygt når en er syk. Men jeg trengte hjelp og fikk det. Hun viste god faglighet og innsikt. Handlet raskt. Det betyr mest for meg hos fastlegen. Direkte tale på godt og ondt er for meg tillitsvekkende. Jeg håper at jeg får beholde henne som fastlege i mange år.

Ubehagelig

Følte ikke at hun ville lytte til meg, var 17 da jeg var hos henne og jeg følte at hun var nedlatende og nesten spydig med meg. Hun skrev ting på PC-en på tidspunkt som gjorde meg ufattelig usikker, og hun ramset opp psykiske plager som jeg ikke var kjent med. Hun henviste meg til forskjellige steder, og jeg skjønte ikke hvorfor.

Veldig flink!

Vært hos henne idag og følte meg så trygg og ivaretatt. Kjempe hyggelig, undersøker grundig og tar de nødvendige prøvene.