Hilde Tollaksen

Autorisasjon (2014)

Hilde Tollaksen er en av 6 fastleger i Kvinesdal

Siste vurderinger av Hilde Tollaksen

Kompetent, lyttende og empatisk.

Uten tvil første fastlege som er kompetent ,lyttende og empatisk. Siden jeg flyttet fra østlandet til sørlandet. Har jeg vært bort i ukompetente, sarkastiske ikke lyttende fastleger. Men hos Hilde møtte jeg en lyttende ,empatisk og ikke minst engasjert lege som tar seg tid og lytter til pasienten. Det er absolutt en fast lege som holder medisinsk etikk ,verdier, normer og idealer i å utøve og utvikle helsehjelp og helsetiltak i kommunen.

Helt unik og fantastisk lege

Hilde har hjulpet meg gjennom store kriser og hun er veldig forståelsesfull både ved psykiske utfordringer og hun kan utrolig mye! Somatisk med smertebehandling når ryggen har låst seg er hun helt fantastisk! Verdens beste lege og jeg har aldri følt med så ivaretatt som hos henne. Helt unik lege!

Fantastisk lege

En fantastisk lege som lytter til pasientene sine og som prøver alt for å finne ut hva som er problemet og hva problemets kilde er. Empatisk og dyktig. Villig til å prøve nye medisiner om de man allerede bruker ikke fungerer. Beste legen jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste.