Kvinesdal Legesenter

Farmonen 9 4480 Kvinesdal

Siste vurderinger av behandlere ved Kvinesdal Legesenter

Dyktig Lege

Lege: Dag Torgeir Tollaksen Skrevet

Veldig faglig flink! Han lytter og gir en helhetlig god behandling ut ifra de du sier. (Og selvfølgelig kunnskapen han har). Blir alltid tatt på alvor, og godt oppfulgt! Utrolig flink og veldig snill lege.

Føler meg sett og hørt.

Lege: Dag Torgeir Tollaksen Skrevet

God til å lytte.Gir forståelige svar.Føler du blir tatt på alvor. Grei å snakke med, om alle problemer du må ha.

Kunnskapsrik og lyttende

Lege: Siri Mygland Skrevet

En erfaren lege som tar pasienten på alvor og prøver alltid å finne gode løsninger på pasientens utfordringer og helseplager.

Kompetent, lyttende og empatisk.

Lege: Hilde Tollaksen Skrevet

Uten tvil første fastlege som er kompetent ,lyttende og empatisk. Siden jeg flyttet fra østlandet til sørlandet. Har jeg vært bort i ukompetente, sarkastiske ikke lyttende fastleger. Men hos Hilde møtte jeg en lyttende ,empatisk og ikke minst engasjert lege som tar seg tid og lytter til pasienten. Det er absolutt en fast lege som holder medisinsk etikk ,verdier, normer og idealer i å utøve og utvikle helsehjelp og helsetiltak i kommunen.

Empatisk, flink og lyttende

Lege: Dag Torgeir Tollaksen Skrevet

Dette er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han er lyttende, snill, lun, faglig dyktig, klok og kunnskapsrik. Hjalp meg virkelig da jeg trengte det, hver gang. Også svært dyktig med barn og ungdom.