Geir Helge Waaler

Autorisasjon (2013)

Geir Helge Waaler er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Helge Waaler

Kunnskapsrik, interessert og dyktig!!

Dr.Waaler har kunnskap som kan bruke i praksis. Han hører nøye, han ser på deg, han forstår deg og gjør det det trenges for å hjelpe. Han forklarer situasjonen i detaljer og pasienten føler seg trygg. Tar alltid initiativ for å henvise videre og følger med pasientene sine med stor interesse og du kan få svar på prøver og henvisning i en helg når andre slapper av. Han viser seg å ha erfaring for å ta raske avgjørelser når situasjonen er akkutt.
Er det noe mer mann trenger for å føle seg trygg og godt ivaretatt?
Anbefales på det sterkeste!!

Omtenksom

Har hatt han som lege et par år og er veldig fornøyd. Han tar seg god tid og lytter når jeg snakker. Som er alfa og omega for å få rett hjelp. Viser at han er interessert i pasienten.

Verste lege på 20 år

Jeg lider av en kronisk sykdom, og har utsatt meg for mange leger i 20 år: Waaler er den verste.
I første time siterte han filosofen Decartes. Det er bare en grunn til det: å få pasienten til å føle seg dum og underlegen.
Jeg kom dessverre til å plumpe ut med at jeg drikker litt rødvin, fordi det demper smertene.
- Da kan du miste sertifikatet, var det første han sa! Det andre han sa, var at han straks måtte skrive brev til NAV om saken. Han gjorde alt han kunne for å skape problemer for meg - Waaler var aldri på min side. Han er også en meget dårlig lytter.

Mangler respekt og er fordomsfull

Har hatt Geir som fastlege i over to år. Selv om jeg har møtt få ganger, har jeg opplevd han som
empatiløs. Han bagetalliserer symptomene mine, tar meg ikke seriøst og mistenkeliggjøre meg. Han opplever seg selv som overlegen og kan noen ganger framstå respektløs. Anbefaler absolutt ikke. Styr unna.

Helt fantastisk fastlege

Kan ikke få sakt nok positivt om Dr.Waaler. Han er ikke bare dyktig medisinsk, men også svært empatisk og forståelsesfull. Han ser hele situasjonen og mennesket, følger opp og ser til at ting skjer på best mulig måte for pasienten. Dette er en fastlege som strekker seg langt for pasientens behov, han har gjort mye for meg og min familie som han ikke hadde trengt engang. Anbefales på det sterkeste!