Geir Helge Waaler

Autorisasjon (2013)

Geir Helge Waaler er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Helge Waaler

Svært kunnskapsrik og empatisk

Dr. Waaler har vært min fastlege i fem år, og jeg er utrolig fornøyd. Han lytter og følger godt opp, er profesjonell og sympatisk, og jeg har inntrykk av at han virkelig bryr seg om pasientene sine. Han er alltid ærlig, selv når det er negative nyheter han formidler, som virkelig verdsettes. Anbefales varmt til andre!

Meget godt!

Vår familielege. Har vist veldig god evne til å lytte og til å forstå og gi råd ved de besøk vi har hatt.

Mangler det vesentligste.. Innlevelse, empati, handling.

Nedtur dette.Følte meg ikke sett og ivaretatt.Arrogant, og en dårlig lytter.Styr unna om du trenger en handlekraftig lege som ser deg og sluser deg videre om du trenger det.Ble ikke tatt på alvor og har blitt enda sykere.

Veldig skuffende opplevelse

Denne legen fikk meg til å føle meg dum og underlegen. Lider av kroniske sykdommer, vanskelig sykdomsbilde og vanskelig å finne ut av - hjelper ikke med en uinteressert lege.

Håpløs

Kom med en vanskelig, personlig sak. Ble først satt i "avhør" av en legestudent, for deretter å fremm legge hele saken på ny med aktuelle lege til stede....
De hadde tydelig ikke satt seg inn i tidligere saker/historikk, og viste liten forståelse.
Har vært på det legesenteret i over ti år, og møtt samme lege to ganger...hadde et håp om at bytte til Geir Helge Waaler skulle bedre mitt inntrykk...
Dro med uforrettet sak!