Geir Helge Waaler

Nytorget Legesenter

2013

Nytorget Legesenter Telefonnummer51 91 70 8051 91 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Geir Helge Waaler er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Helge Waaler

Trygg og dyktig

Opplever at legen tar seg god tid, og lyttar. Han er trygg i møtet med meg som pasient og i undersøkingar av meg. Han verkar kunnskapsrik og er engasjert.

Trygg og imøtekommende.

Flink til å se hele mennesket. Føler meg godt tatt i mot, og merker tydelig at dette er en lege som vil meg vel. Gode og spesifikke råd, og går ikke rundt grøten.

Alt i alt så føler jeg meg bedre etter samtalene med legen enn det jeg gjorde før.

Vurdering av lege Waaler

Legen er oppskakende og skaper bekymring. Han uttaler seg svært bastant og oppviser en autoritær holdning - han er ikke særlig interessert i å se pasientens egen opplevelse. Når han forsøker å forklare siterer han latinske/medisinske termer som sier lite for vanlige folk, og skaper enda mere uttrygghet.

Jeg kan desverre ikke anbefale denne legen.

Nei, takk.

Virker tilsynelatende hyggelig. Men når det kommer til stykket kan han opptre autoritært og ekskluderende.

Verste lege opplevelsen!

Fikk ikke den hjelp jeg trengte, enda det viste seg at jeg måtte ha medisiner og hjelp fra spesialist! Gikk fra Dr. Waaler ned tårer og måtte gå til privat lege.