Geir Helge Waaler

Nytorget Legesenter

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nytorget Legesenter Telefonnummer51 91 70 8051 91 70 ...
Nytorget Legesenter Klubbgata 5 (Arkaden) 4013 Stavanger
Geir Helge Waaler er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Helge Waaler

Lytter og følger opp

Er veldig fornøyd med Waaler som fastlege. Føler at han lytter og at han informerer godt for at vi kan treffe en videre plan sammen heller enn at man blir "fortalt" at dette skal skje. Også veldig fint at han setter opp oppfølgningskonsultasjon for å se at det er fremgang og om det evt skal gjøres noe mer. Sitter igjen med en følelse av at dette er en lege som faktisk bryr seg om de han tar i mot.

Fantastisk dyktig

Har skiftet fastlege flere ganger, endelig funnet den beste av dem alle. Geir Helge Waaler er grundig, følger opp pasientene på en fantastisk måte. Er svært fornøyd og vil gjerne anbefale han videre.

Grundig og effektiv

Doctor Waaler has been absolutely super every time I visited him. He is extremely understanding and takes all my questions and be concerns under serious consideration. He has been super at refering me to specialists when needed and even got me enlisted in a medical trial program.

Trygg og dyktig

Opplever at legen tar seg god tid, og lyttar. Han er trygg i møtet med meg som pasient og i undersøkingar av meg. Han verkar kunnskapsrik og er engasjert.

Trygg og imøtekommende.

Flink til å se hele mennesket. Føler meg godt tatt i mot, og merker tydelig at dette er en lege som vil meg vel. Gode og spesifikke råd, og går ikke rundt grøten.

Alt i alt så føler jeg meg bedre etter samtalene med legen enn det jeg gjorde før.