Annette Bentsen

Autorisasjon (2011)

Annette Bentsen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Annette Bentsen

Veldig bra

Visste hva hun snakket om, løste det "akutte" problemet og gav gode råd. Måtte vente litt etter avtalt tid, men sånn er det når man tar seg tid til pasientene. Heller det enn stress, mas og dårlig tid. Lokalene trenger oppfølging men det er vel Tandbergs bord.

Ellers er jeg litt skeptisk til "ratinger" som dette da de pasientene som ikke får det de vil ha vil skrike høyest, mens de som er fornøyd stort sett holder kjeft.

Hvis det kunne vært et forbedringsønske fra meg ville det vært at sentralbordet var åpent 1 time før legene starter dagen.

Dyktig og engasjert

En meget dyktig og engasjert lege som absolutt ivaretar sine pasienters interesse. Veldig fornøyd med måten hun møter, håndterer og lytter til meg som pasient.

God på svangerskap

Kjempe bra fastlege å ha ifbm svangerskap, fødsel og etter fødsel. Her er det orden i sakene. Flink på samarbeid med andre (jordmor/sykehus) også. Anbefales!

Nedlatende

Opplevde henne som nedlatende og lite støttende. Dårlig til å lytte og følte at jeg ikke ble tatt seriøst. Meget skuffet.

Faglig dyktig, vennlig og profesjonell

Har oversikt og kontinuitet i oppfølgingen. Gir fine forklaringer på alle vurderingene som gjøres. Ryddig, ærlig, ordentlig og hyggelig. Følger opp det som trengs. Jobber raskt på PC o.l. og får ting gjort. God kompetanse innen allmennfaglige problemstillinger.