Nina Fossum Lyngstad

Autorisasjon (2015)

Nina Fossum Lyngstad er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Nina Fossum Lyngstad

Eksepsjonell.

Nina, har som min kjære fastlege (i nesten 3 år) vært enestående.
Hun har hjulpet meg gjennom en lang periode med et mildt sagt ustabilt og vanskelig, uutholdelig sykdomsforløp av kronisk auto-immune lidelse.

Med et engasjement, forståelse og vilje til å hjelpe føler du deg sett, hørt og tatt seriøst med omsorg av sjelden grad.

Begrepet ”Profesjonelt dyktig" er faktisk å underdrive her. Ubeskrivelig takknemlig er jeg!

E.

Ny fastlege!!

Jeg har byttet fastlege p.g.a forsinkelser og at det var umulig å komme frem. Nå har jeg holdt på i 3 dager og ringe på tlf. Ingen svarer. Kambo legesenter oppfordrer til å bruke helsenorge.no DEN - funker ikke!? Og har ikke funket på leeenge!? Fikk jeg beskjed om, da jeg etter 3 dager med frustrasjon måtte møte fysisk ( med forkjølelse )???? For og bestille Time hos min nye fastlege—- svaret var- beklager, hun er i permisjon??? Sto ikke noe om det, da jeg byttet lege / legekontor - jeg er veeeldig skuffet over kambo legesenter- og det er faktisk før jeg har fått anledning til å møte min nye fastlege . Heeeelt utrolig at de vet at helsenorge. No ikke fungerer- og har visst det lenge , uten å gjøre noe med det.

En lege som kan lytte, gjør nytte! Ikke f.. om jæ’ska bytte?

Ja, du fortjener et lite dikt i det minste.. Profesjonell, meget dyktig, engasjert, hjelpsom og forståelsesfull. Du har gjort en tung situasjon, litt lettere. Det er jeg takknemlig for!

Kjempebra lege

Tar seg god tid, lytter, er kunnskapsrik og 100% proffesjonell.
Ikke noen «samlebåndslege» som ser på klokken slik man kan oppleve andre steder, her får du den tiden og oppfølgingen du trenger.

Lege som ivaretar pasienten

Nina er en lege som ser og lytter til meg når jeg snakker. Hun undersøker meg grundig og henviser meg videre ved behov. Jeg føler meg trygg på legen. Med min sykehistorie er det veldig godt.