Nina Fossum Lyngstad

Autorisasjon (2015)

Nina Fossum Lyngstad er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Nina Fossum Lyngstad

Flinkeste fastlegen jeg har vært hos

Gått til Nina i noen år nå og synes hun er ekstremt flink. Ho kan mye og tar deg på alvor. Er det noe hun ikke kan så mye om så sender hun deg videre uten å nøle. Veldig flink til å se pasienten som et menneske og ikke kun et tall i køen. Tar seg alltid tid til alt du har på hjertet. Setter seg godt inn i journalen din før du kommer.

Mye ekte omsorg

Nina er dyktig, tålmodige, åpen, omsorgsful, forståelsesful men tydelig. Hun tar seg god tid, ser på deg og lytter. Veldig takknemlig at vi har fått henne som fastlege.

Flink fastlege

4år har jeg gått til henne. Hun tar plagene dine på alvor og er grundig i sine undersøkelser. Det virker også som hun virkelig bryr seg. Nøler heller ikke med å sende deg til videre utredninger i helsesystemet om det trengs. Lang ventetid på timer, men man kommer raskt inn om man ringer og det haster.

Ser deg

Dette er en lege som ser deg og som er der for deg. Som kroniker er dette legen jeg har følt meg best ivaretatt hos. Jeg håper hun blir lenge for er godt å føle seg trygg.

Forhastet og ukomfortabelt

Opplevde at hun hadde svært dårlig tid. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor, og opplevde at hennes hovedfokus var å få meg ut av kontoret. Synes hun altfor lett skriver ut reseptbelagte medisiner som krever mye bedre kartlegging, informasjon og oppfølging.
Byttet tvert etter to timer hos Nina.