Bahman Mehdinia

Autorisasjon (2011)

Bahman Mehdinia er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bahman Mehdinia

Kunnskapsrik og vennlig men bestemt

Dr Bahman Medhina har vært min fastlege i 8 år, og han har hjulpet meg med gode anbefalinger vedrørende min helse.

Imøtekommende og profesjonell lege med glimt i øyet

Har hatt Bahman i 5 år og har bare hatt positive opplevelser med legebesøk hos ham. Han har kunnskap om mye, og med en gang han ikke har det anbefaler han en henvisning til spesialist eller andre fagfelt som har kompetansen som trengs. Han er imøtekommende og behjelpelig, resepsjonen er også profesjonelle og man får legetime fort hvis det er noe som haster. Anbefales

«Overlegen»

Av de legetimene jeg har hatt hos denne legen har jeg ikke følt meg hørt eller sett. Alt skal gå raskest mulig unna. Han unngår utvidede undersøkelser eller tenke at det er mulig å henvise videre- han tar akkurat det som er «bestillingen». Ved to anledninger ble jeg sendt hjem uten å få hjelp til det man har «bestilt» blant annet grunnet byråkratiske unnskyldninger, det gjaldt også en gang for min sønn under ett år. En stjerne i pluss for helsesekretær som alltid er hyggelig.

Effektiv og riktig behandling til riktig tid

Veldig fornøyd! Bahman er enkel å forholde seg til og han svarer kjapt på henvendelser via HelseNorge.

Dårlig, arrogant og frekk

Tar seg ikke tid til pasientene og lytter ikke. Dårlig service, arrogant og frekk person med lite omsorg. Anbefales ikke.