Frisk Legekontor

Bøkkerveien 4 0579 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frisk Legekontor

Kunnskapsrik og vennlig men bestemt

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Dr Bahman Medhina har vært min fastlege i 8 år, og han har hjulpet meg med gode anbefalinger vedrørende min helse.

Forstår meg godt

Lege: Amilton Moreira Fernandes Skrevet

Dette er en mann som har en klar tale, og han er lett å forstå. Vi møttes først da jeg trengte en hastetime på legekontoret, og han var ledig samme dag. Personlig var jeg litt misfornøyd med å dra til en mann, men jeg måtte jo. Nå går jeg til han månedlig og søker råd og hjelp, og han forstår hva jeg sier. Jeg er 29år og han snakker på en slik måte at jeg forstår kompliserte greier. 10/10 helt ærlig

Imøtekommende og profesjonell lege med glimt i øyet

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Har hatt Bahman i 5 år og har bare hatt positive opplevelser med legebesøk hos ham. Han har kunnskap om mye, og med en gang han ikke har det anbefaler han en henvisning til spesialist eller andre fagfelt som har kompetansen som trengs. Han er imøtekommende og behjelpelig, resepsjonen er også profesjonelle og man får legetime fort hvis det er noe som haster. Anbefales

«Overlegen»

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Av de legetimene jeg har hatt hos denne legen har jeg ikke følt meg hørt eller sett. Alt skal gå raskest mulig unna. Han unngår utvidede undersøkelser eller tenke at det er mulig å henvise videre- han tar akkurat det som er «bestillingen». Ved to anledninger ble jeg sendt hjem uten å få hjelp til det man har «bestilt» blant annet grunnet byråkratiske unnskyldninger, det gjaldt også en gang for min sønn under ett år. En stjerne i pluss for helsesekretær som alltid er hyggelig.

Effektiv og riktig behandling til riktig tid

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Veldig fornøyd! Bahman er enkel å forholde seg til og han svarer kjapt på henvendelser via HelseNorge.