Eline Caspersen Grimsmo

Allmennlegespesialist, fastlege og psykiater

• Allmennmedisin
  • Psykiatri

Autorisasjon (2004)

Fornebuporten legesenter DA Telefonnummer67 14 90 4467 14 90 ...
John Strandrudsv. 14 1360 Fornebu
Eline Caspersen Grimsmo er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Eline Caspersen Grimsmo

Stigmatiserende og avvisende

Jeg kom til Grimsmo på en akutt time i 2020. Hun var veldigt avvisende og det var tydlig at hun helst ikke ville ha meg der. Jeg er ikke norsk men bor og studerer i Oslo. Når jeg spurte mer om eventuell videre behandling svarte hun med å si "sånn gjør vi i Norge" og henviste til behandlingen vi snakket om. Jeg følte meg veldigt stigmatisert og tenker fortsatt på den konsultasjonen. Hun skrev også in feil opplysninger om meg i journalen min. Grimsmo har aldrig vart min fastlege og kommer aldrig at bli det.

Anbefaler ikke

Reagerte på flere ting hun sa under min time. Veldig lite forståelsesfull og kommer med flere fordommer. Gikk ut med en følelse av at jeg ikke ble tatt seriøst og heller ikke lyttet til.

Trygg og tar meg seriøst

Eline tar meg seriøst hver gang jeg er inne hos henne. Hun lytter og viser stor sympati. Hun har bred kunnskap og kan selv utføre undersøkelser uten å henvise meg videre.

Veldig dyktig og trygg fastlege

Opplever Dr. Grimsmo som veldig behagelig, dyktig og trygg lege. Hun er lett til å kommunisere, svarer raskt på mail og tilby hjelp dersom behov. Bare god erfaring så langt.

Ingen forståelse for situasjon

Høyt BT med stor sannsynlighet pga stress. Fikk beskjed av legen at "du er for ung for å være stressa".