Eline Caspersen Grimsmo

Allmennlegespesialist, fastlege og psykiater

• Allmennmedisin
  • Psykiatri

Autorisasjon (2004)

Fornebuporten legesenter DA Telefonnummer67 14 90 4467 14 90 ...
John Strandrudsv. 14 1360 Fornebu
Eline Caspersen Grimsmo er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Eline Caspersen Grimsmo

Forferdelig lege

Noe av det værste jeg har vært med på. Alle gangene jeg har vært der har Grismo vært nedlatende og vanskelig å få kontakt med. At hun er psykiater har jeg veldig vanskelig for å tro på. Jeg trengte en henviselse og fortalte om tidligere opplevelser og traumer jeg har hatt. Grismo sitt svar var «huff, ja det er jo litt vanskelig». For et forferdelig dårlig svar til en person som har flere diagnoser og politi/barneværnssaker. Hun er også veldig nedlatende. Hun skrev blant annet noe annet enn vi ble enige om i et dokument som skulle bli sendt til skolen min. Hun valgte sin egen versjon og bare sendte det av gårde. Anbefales på det sterkeste å holde seg unna.

Fin tone

Ble møtt av en hyggelig dame. Veldig fin time der praten fløt fint. Ble tatt dønn seriøs av Eline. Anbefaler ⭐️🙌

Rett frem, kjapp og effektiv

Har vært hos Dr.Grimsmo ett par ganger da min fastlege har vært opptatt.
Syntes det fungerer veldig fint.
Ble tatt imot med hyggelig tone og hva jeg ønsket hjelp med.
Dr.Grimsmo er rett frem, og hjelper med det som skal gjøres.
Er ikke her for å bli strøket med hårene, men for å finne løsninger og det ble gjort i en fei.
Syntes selv det er en ypperlig vikar når min fastlege ikke er tilgjengelig.

Nedlatende og lite forståelsesfull

Dr Grimsmo har en nedlatende holdning og er lite forståelsesfull. Man får inntrykk av at man heller burde ta seg sammen enn å komme til henne. Hun får meg ofte til å føle meg dum. Hun er både allmennlege og overlege i psykiatri..........det siste stiller jeg meg undrende til.

Lite tillit dårlig kommunikasjon

Har hatt Eline som fastlege i ett år nå og anbefaler det ikke. Føler ikke at hun er god til å lytte eller at jeg kommer til, og går ut derifra med en følelse av å bli møtt med fordommer/misforståelse. Innimellom kan hun i tillegg være nedlatende eller hånlig. Føler meg ikke forstått eller godt tatt vare på.