Eline Caspersen Grimsmo

SiO Helse

Psykiatri

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Siste vurderinger av Eline Caspersen Grimsmo

Profesjonell og hyggelig!

Eline er en veldig flink lege som har bred og lang erfaring. Jeg føler meg alltid trygg og vet jeg får de beste råd for meg og min helse, samtidig som jeg får bra veiledning.

Dyktig og tok meg på alvor.

Hadde min andre time hos Eline i dag og var svært fornøyd. Følte med både forstått og i vare tatt. Ser mange skriver hun føles kald, men jeg er helt uenig. Min opplevelse var veldig god.

Nedlatende

Bytter lege etter 2 timer. Oppleves som kald, uempatisk og nedlatende ovenfor meg som pasient. Ville ikke henvise meg videre til spesialist for utredning av min migrene fordi hun ikke trodde de kunne gjøre noe. Anbefales ikke.

Beste legen jeg har hatt

Eline har hjulpet meg ekstremt mye, og har gjort at jeg har fått bedre livskvalitet enn jeg noen gang så for meg. Hun er ganske direkte i tonen og ber deg om å trene, men jeg syns hun er akkurat passe autoritær og omsorgsfull på en gang. Jeg har også inntrykk av at hun er veldig dyktig faglig. Hun har alltid satt av god tid til meg, og jeg har følt meg hørt og sett av henne. Det blir en trist dag den dagen jeg ikke lengre kan ha henne som fastlege når jeg er ferdig på studiet mitt.

Rar lege

Hun bryr seg ikke om hva andre leger eller spesialister sier. Mere en psykolog enn fastlege. Mente min medfødte diagnose var feil og hu mente jeg var bipolar i steden og blei satt på masse medisiner. Veldig rotet dame, Føler meg ikke trygg på hu. Noe som er veldig rart er at SIO tar ikke være på legejournalen din så det må du ta med gang etter gang.