Eline Caspersen Grimsmo

Autorisasjon (2004)

Ingen på venteliste

Siste vurderinger av Eline Caspersen Grimsmo

Kald og lite forståelsesfull

Jeg har hatt Eline Caspersen Grimsmo som lege i ett år og dratt til henne flere ganger. Ikke en eneste gang har jeg dratt fra henne fornøyd eller med en god følelse. Hun møter opp seint hver gang. Roper navnet mitt utydelig fra langt ifra og håndhilser ikke på meg. Veldig lite imøtekommende. Hun ser aldri på meg når hun snakker og fremtrer som lite forståelsesfull og kald. Uansett hva jeg måtte dra til henne for, må jeg «trene oftere og spise mer sunt». Ofte forhaster hun timen og klager på at hun ligger bak skjema. Ville ikke anbefalt denne legen!

Jeg skal aldri, aldri tilbake

Jeg har to helt forferdelige opplevelser med Eline og vil absolutt fraråde deg å dra til henne. Jeg har opplevd å bli tatt høyst useriøst begge gangene jeg har vært hos henne. Jeg fikk hastetime hos henne en gang jeg hadde intens feber og så vondt i hele kroppen at jeg gråt og var veldig redd. Da jeg kom inn til Eline ba hun meg om å ta meg sammen, fordi «det er sikkert ikke SÅ ille», som hun sa. Da det viste seg at jeg hadde høy feber og høyt infeksjonsnivå i kroppen fikk jeg noe som liknet på et halvhjertet «unnskyld», men det føltes alt annet enn genuint. Den andre gangen jeg var hos henne skulle jeg fjerne en føflekk som hadde klødd og endret farge og fasong i løpet av noen uker, og hun fnyste av meg og mente at jeg overdrev. Aller helst ville hun ikke fjerne den, og jeg følte at jeg måtte overtale henne. Da hun fjernet føflekken var hun hardhendt og brå, og jeg følte meg veldig utrygg og overkjørt.

Profesjonell og hyggelig!

Eline er en veldig flink lege som har bred og lang erfaring. Jeg føler meg alltid trygg og vet jeg får de beste råd for meg og min helse, samtidig som jeg får bra veiledning.

Dyktig og tok meg på alvor.

Hadde min andre time hos Eline i dag og var svært fornøyd. Følte med både forstått og i vare tatt. Ser mange skriver hun føles kald, men jeg er helt uenig. Min opplevelse var veldig god.

Nedlatende

Bytter lege etter 2 timer. Oppleves som kald, uempatisk og nedlatende ovenfor meg som pasient. Ville ikke henvise meg videre til spesialist for utredning av min migrene fordi hun ikke trodde de kunne gjøre noe. Anbefales ikke.