Muhammad Anas Malik

Autorisasjon (2014)

Labyrinten Legesenter Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ...
Elvarheimgaten 10 c 2408 Elverum
Muhammad Anas Malik er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Muhammad Anas Malik

Behagelig og selvsikker

Han spør om mange ting. Virker kunnskapsrik. Vil være behjelpelig. Han er blid og hyggelig. Føler meg hørt.

Fantastisk lege og medmenneske!

Dr. Malik møter deg som medmenneske og fagperson på en måte som inngir absolutt trygghet. Han besitter alle de egenskaper en god fastlege bør ha; han ser deg, lytter og inviterer derigjennom til en god og nødvendig dialog med sin pasient. På denne måten får han, i samarbeide med pasienten, god oversikt over relevant behandlingsbehov, såvel psykisk som somatisk - Han er den mest medmenneskelige og empatiske lege jeg gjennom et langt liv har truffet! Håper vi får beholde ham her i Elverum i mange, mange år.
Fra takknemlig pasient.

Topp

Imøtekommende, lyttende og tydelig. Flink m/folk, ryddig i tilbakemeldingene sine. Ser på deg og «er der».

Genuin lege

Anas er genuin. Han er alltid blid og imøtekommende, tar pasientene sine på alvor og ser og lytter med hele seg. Føler han er tilstede og får med seg den minste lille detalj av hva man sier. Har mye kunnskaper og er åpen og reflektert. En av de beste legene jeg har vært borti. Omsorgsfull og snill.

Flink, trygg og ser deg.

En flott lege som tar seg tid til tross for at det går utover vanlig åpningstid. Han er faglig dyktig og håper han blir lenge i Elverum. Kan anbefales til alle da språkkunskap er meget god.