Hilde Kristin Dovland Gladhaug

Autorisasjon (2002)

Tresse Legesenter Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ...
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Hilde Kristin Dovland Gladhaug er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Hilde Kristin Dovland Gladhaug

Uinteressert

Mitt inntrykk er at Hilde altfor sjeldent viser interesse for det man kommer med av "vondter".
Veldig sjeldent tar hun en fysisk sjekk av deg hvor du har vondt. Det er urovekkende. Sitter igjen med følelsen av at hun en dag vil overse en alvorlig sykdom som hun burde ha oppdaget på et tidligere tidspunkt.

Anbefales på det sterkeste

Vært pasient hos Gladhaug gjennom et litt trøblete svangerskap. Har alltid blitt møtt på en god måte. Hun lytter, tar seg tid, er vennlig, forklarer og fremstår kompetent. Har ikke erfaring med henne utover svangerskapsrelaterte henvendelser, men har ingen betenkeligheter med å anbefale henne som lege til andre.

Minus at det er svært vanskelig å komme gjennom til Lund legesenter på telefon, men dette er naturligvis ikke Gladhaugs feil.

Ønsker å få deg ut av kontoret og inn med neste pasient

Har hatt Gladhaug i noen år nå da min gamle lege gikk av med pensjon. Føler ikke jeg blir hørt, mest interessert i å få deg ut av kontoret og inn med neste pasient. Dette fører jo til mindre ventetid, men kjipt å betale de hundrelappene uten noen form for hjelp. Samme regla hver gang "det er en fase", "det går over", "jaja, av og til er det slik" er svar jeg har fått på smerter som har vart i flere år. Hun er ikke interessert i å utrede problemene eller å sende videre til ekspert.
Ventetiden er ok, venter som regel noen dager, opp mot en uke før jeg får time. Grei ventetid er det, men til hjelpen man faktisk får kunne jeg hatt de pengene til gode.
De som jobber i skranken er ikke alltid særlig hyggelige eller service-innstilte. Kommer an på dagsformen virker det som.

FORFERDELIG

Hun er ekstremt uinteressert, jeg kom inn med store magesmerter og alt hun gjorde var å se ut av vindu å si "ja, ja, aha, ja" og fikk ikke noe godt svar. Til slutt måtte jeg krangle med henne for å få henvisning til gastroskopi sjekk, og det var ingen lett kamp skal jeg love dere, og det viste seg at jeg hadde irritabeltarm og rift - i tillegg til magesår bakterien. Hadde dessverre denne legen i mange år, og til slutt fikk jeg endelig byttet. Nå har jeg blitt henvist på det ene og det andre, og endelig fått svar på ting! Hun har aldri vist noe interesse overhode, og jeg pleide alltid måtte vente en stund. Syns ikke sekretæren er noe særlig hyggelig heller. Dårlig med kundeservice og profesjonalitet på det legesenteret.

Ikke fornøyd...

Det eneste jeg får fra mine legebesøkene er : "det er normalt" "bare leve med dette" " ikke alvorlig" osv.... og det er uten å ta ordentlig sjekk! Virker som at lege er uinteressert, vanskelig å få henvisning til en spesialist (må pushe på for å få det), samtale går veldig fort. Som person virker hun snill og grei, men som lege.... hm....