Hilde Kristin Dovland Gladhaug

Lund Legesenter
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Hilde Kristin Dovland Gladhaug er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Hilde Kristin Dovland Gladhaug

Ønsker å få deg ut av kontoret og inn med neste pasient

Har hatt Gladhaug i noen år nå da min gamle lege gikk av med pensjon. Føler ikke jeg blir hørt, mest interessert i å få deg ut av kontoret og inn med neste pasient. Dette fører jo til mindre ventetid, men kjipt å betale de hundrelappene uten noen form for hjelp. Samme regla hver gang "det er en fase", "det går over", "jaja, av og til er det slik" er svar jeg har fått på smerter som har vart i flere år. Hun er ikke interessert i å utrede problemene eller å sende videre til ekspert.
Ventetiden er ok, venter som regel noen dager, opp mot en uke før jeg får time. Grei ventetid er det, men til hjelpen man faktisk får kunne jeg hatt de pengene til gode.
De som jobber i skranken er ikke alltid særlig hyggelige eller service-innstilte. Kommer an på dagsformen virker det som.

FORFERDELIG

Hun er ekstremt uinteressert, jeg kom inn med store magesmerter og alt hun gjorde var å se ut av vindu å si "ja, ja, aha, ja" og fikk ikke noe godt svar. Til slutt måtte jeg krangle med henne for å få henvisning til gastroskopi sjekk, og det var ingen lett kamp skal jeg love dere, og det viste seg at jeg hadde irritabeltarm og rift - i tillegg til magesår bakterien. Hadde dessverre denne legen i mange år, og til slutt fikk jeg endelig byttet. Nå har jeg blitt henvist på det ene og det andre, og endelig fått svar på ting! Hun har aldri vist noe interesse overhode, og jeg pleide alltid måtte vente en stund. Syns ikke sekretæren er noe særlig hyggelig heller. Dårlig med kundeservice og profesjonalitet på det legesenteret.

Ikke fornøyd...

Det eneste jeg får fra mine legebesøkene er : "det er normalt" "bare leve med dette" " ikke alvorlig" osv.... og det er uten å ta ordentlig sjekk! Virker som at lege er uinteressert, vanskelig å få henvisning til en spesialist (må pushe på for å få det), samtale går veldig fort. Som person virker hun snill og grei, men som lege.... hm....

Utrolig effektiv og ryddig lege!

Utrolig effektiv! Blir aldri sittende lenge på venterommet. Timer får man også veldig fort!

For min del virker hun ryddig, og ordner ting fort og greit.
Veldig hyggelig!

Ellers er sekretærene utrolig serviceinnstilte og hyggelige! Aldri noe problem hvis man har spørsmål eller trenger hjelp til noe!
Av og til litt lang ventetid på telefonen men når den som svarer er så imøtekommende som de er går det helt greit!

Føler meg generelt godt ivaretatt når man er i kontakt med dette legekontoret :)

Den verste legen jeg har hatt

Denne legen gir bare ut resepter på milde smertestillende, uten at hun oppriktig ønsker å finne ut hva som er galt. Voltaren er løsningen på alt! Hun utfører heller aldri fysisk sjekk, om enn hvor konkret plage eller skade du har, som hovne mandler.

Styr unna!