Tatjana Haddeland

Autorisasjon (2013)

Tatjana Haddeland er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Tatjana Haddeland

Tar ikke på alvor

Mistemsomhet i juks fra min side og uvillighet til å undersøke og utrede klager jeg kom med er ikke noe man vil møte når man kommer med problemer og psykisk helse. Fikk noen livetsråd og situasjonen min som jeg ikke ba legen om, mens jeg satt nesten gråtende og forklarte mine symptomer. Fikk beskjed at offentlig medisin ikke jobber med dem. Og det er ikke sant. Veldig mye som kan gjøres, uten å gjøre pasienten føle seg liteverd og ikke stolt på. Har aldri opplevd en sånn behandling ved mine tidligere leger. Legen hvor man ikke skal ha noe hjelp er veldig trist. Ikke rart man sliter seg psykisk når legene nekter å stole på deg og anbefaler permisjon fra jobb.

Fantastisk!!

Jeg har bare gode ord å si om henne.
Hun tar deg som pasient på alvor, følger deg opp, henviser videre ved behov.
Anbefales!!

Useriøs lege

Veldig hyggelig og imøtekommende ansikt til ansikt. Men følger ikke opp. Må mase i flere uker for å få resepter.
Både ringer og skriver på Helsenorge for å mase , men dårlig med respons . Dette har vært et gjentagende problem.
Må bruke legevakt for å få faste medisiner.

Umulig å få tak i.

Å få kontakt med kontoret på tlf. er helt unødvendig å prøve på. Elektronisk kontakt er det ikke sikkert man får svar på. Det kan oppleves som sårt og stressende.
Var vel hyggelig når jeg var der, men ble vel ikke sett i den situasjonen jeg var i da og må i gjennom nå. Mistet min mann etter 56 år , det tar på.
Men en fastlege må man jo bare ha, så man kan ikke velge lege lenger.
Lokalene var ikke veldig innbydende.

Dyktig lege

Nøye og sympatisk. Flink til å spørre. God opplevelse å komne til en slik flink lege. Brukte god tid. Virket opptatt av min helse.