Kristian Figenschou

Autorisasjon (2012)

Nymoen Legekontor AS Telefonnummer32 77 11 7732 77 11 ...
Nymoens Torg 9 3611 Kongsberg
Kristian Figenschou er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Kristian Figenschou

Meget dyktig

Har bare positivt å si om Kristian Figenschou.
Han tar seg tid til å lytte og tar deg på alvor uansett grunn.
Er det noe han ikke har erfaring med tar han seg tid til å finne informasjon og ordner opp.
E-konsultasjon får man svar på raskt og han tar seg også der god tid til å gi et skikkelig svar.
Han er også fantastisk med sine pasienter som er barn.
Dette er virkelig en lege å anbefale. Føler oss heldige som har en så dyktig og god lege.

Kunnskapsrik

Kristian setter seg inn i årsaken til besøket ditt og har tid til deg og ikke minst, han tar deg på største alvor.
Føler at han er kunnskapsrik og en lege man fort blir trygg på.

Trygg og kunnskapsrik

Hos Figenschou føler du deg sett fra første sekund. Han er en god lytter, samtidig som han kommer med gode råd. Han tar alle problemer på største alvor, og har god kunnskap om nye og mindre kjente sykdommer. Han tar seg alltid god tid og du føler aldri at han er stresset. Her er det mulighet for E-konsultasjon, og du får ofte svar samme dag som du sender melding. De ansatte på legekontoret er enkle å få tak i, både på telefon og timebestilling/fornying av resept via nett. Uten tvil den beste legen jeg noen gang har møtt, jeg kommer aldri til å bytte fastlege!

Rolig og dyktig

Får alltid hjelp og er veldig flink til å lytte. Han vet mye om alt og er snar å få meg henvist til rette instans for videre behandling. Føler meg godt ivaretatt og anbefaler Figenschou som lege. Har hatt mange lege etter mye sykdon, han er den beste. Ung og smart.