Andreas Hessen Schei

Autorisasjon (2014)

Flaskebekk Legesenter AS Telefonnummer66 96 58 3066 96 58 ...
Kapellveien 84 1450 Nesoddtangen
Andreas Hessen Schei er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Andreas Hessen Schei

Kommuniserer bra

Etter mange år med Dr Zappfe var det en overgang å få ny fastlege. Når det er sagt så innfrir han absolutt. Han er god til å lytte - leter etter løsninger og henviser videre ved behov. Føler meg godt ivaretatt her.
Det er også et pluss at han har beholdt dr Zappfes flinke og superhyggelige hjelpere.

Kunnskapsrik, vennlig og lyttende

Vennlig og dyktig lege. Svarer raskt og godt på elektroniske henvendelser, noe som ofte gjør et besøk unødvendig. De beste, hyggeligste og serviceinnstilte damene på forkontoret!

Hyggelige assistenter på kontoret

Lite tilgjengelighet (få ledige timer) og at pasient selv må argumentere for videre behandling og lite oppfølging trekker ned. Virker som det er mange pasienter om dagen.

Vennlig, lyttende, kunnskapsrik og imøtekommende

Hessen Schei er tilgjengelig, både slik at det tar kort tid å få timeavtale, og ved at han har kort responstid på henvendelser via helsenorge.no. Schei fremstår vennlig og imøtekommende på en åpen og fin måte når man henvender seg eller kommer til ham. Han henviser gjerne videre når det trengs, samtidig som det fremstår som at han har generelt god kunnskap knyttet til de tingene som har plaget meg og barna siden vi byttet til ham, i alle fall. Jeg er utrolig fornøyd med Schei som fastlege.

Hjelpsom og lyttende

Andreas er en flott fastlege som jobber for å finne ut av helseplagene dine. Jeg opplever at han tar meg seriøst, og spør for å finne ut av hva det eventuelt kan være. Sender deg videre til de riktige stedene.