Flaskebekk Legesenter AS

Kapellveien 84 1450 Nesoddtangen

Siste vurderinger av behandlere ved Flaskebekk Legesenter AS

Arrogant

Lege: Liv Bertheussen Tangløkken Hagen Skrevet

Makan til arrogant lege har jeg aldri møtt før. Hennes vikar- en svært gammel mann, hadde gitt meg dårlig helsehjelp. Jeg hadde et problem som måtte løses med henvisning til spesialist. Det var et enkelt, meget konkret problem, som man kunne se, som kunne gjøre skade hvis det ikke ble rettet opp i. Siden hennes gamle vikar ikke hadde sett problemet nektet hun å se på det, han var nemlig en så god lege. Mulig det, men synet hans var ikke på topp, ikke så rart egentlig, ettersom han var over 70. Jeg insisterte, og med rett utstyr så hun det. Da fikk jeg kranglet meg til en henvisning, men hun satte den med laveste hastegrad, slik at det tok flere måneder før jeg fikk time hos optiker. Da så han at det var jammen bra jeg kom da, det var like før jeg ville fått varig skade på øyet. Jeg byttet selvfølgelig fastlege rett etter at hun sendte henvisningen.

Styr unna!

Lege: Liv Bertheussen Tangløkken Hagen Skrevet

Arrogant, uprofesjonell, blir fort oppgitt, manipulerer og har "alltid rett". Er ikke interessert i å følge opp noe du plages med og vil sykmelde deg heller. Og kommer du med info fra internett eller en annen lege, så er det ikke greit. Definitivt en lege som favoriserer sine pasienter og hjelper kun de som hun er interessert i å hjelpe.

Kunnskapsrik, tilstede og trygg

Lege: Liv Bertheussen Tangløkken Hagen Skrevet

Liv stiller alltid opp. Tar seg god tid, og er lett tilgjengelig. Hun er kunnskapsrik, trygg og lytter alltid til meg, og tar meg på alvor. Det føles alltid godt etter at jeg har vært hos Liv. Alle på Flaskebekk legesenter har supergod service, lett tilgjengelig og imøtekommende. Vil aldri bytte:)

Kommuniserer bra

Lege: Andreas Hessen Schei Skrevet

Etter mange år med Dr Zappfe var det en overgang å få ny fastlege. Når det er sagt så innfrir han absolutt. Han er god til å lytte - leter etter løsninger og henviser videre ved behov. Føler meg godt ivaretatt her.
Det er også et pluss at han har beholdt dr Zappfes flinke og superhyggelige hjelpere.

Kunnskapsrik, vennlig og lyttende

Lege: Andreas Hessen Schei Skrevet

Vennlig og dyktig lege. Svarer raskt og godt på elektroniske henvendelser, noe som ofte gjør et besøk unødvendig. De beste, hyggeligste og serviceinnstilte damene på forkontoret!