Bekim Morina

Autorisasjon (2012)

Liv og Lykke Legesenter AS Telefonnummer69 60 09 1069 60 09 ...
Rådmann Siras vei 1 1712 Grålum
Bekim Morina er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Bekim Morina

Lite interessert fastlege

Opplever Dr.Morina som lite interessert og imøtekommende fastlege . For det første stirrer han bare på dataen sin , svarer ikke på spørsmål han blir stilt. Han har ved flere anledninger bare tullet bort viktige ting jeg har tatt opp med han, og tar ikke ting seriøst . Han tar heller ikke tak i ting som er viktig for hans pasienter . Har ved flere anledninger følt meg mer utrygg etter legetime hos han . Reiser seg ofte opp før du er ferdig med å snakke , timen skal gå raskest mulig da han alltid er forsinket . Idag fikk jeg sitte 3 minutter på hans kontor før timen var over , da mine smerter ikke var interresant for han . Går å gleder meg til å få en ny fastlege der jeg kan føle meg trygg og ivaretatt . Synd køene er lange . Sist men ikke minst så sitter man å venter alt fra 30 min til 1,5 time da han alltid er forsinket .

Blir tatt alvorlig

Jeg opplevde ham som veldig nøye og en dim ikke tar noen sjanser. Jeg ble sent visere til haste blodprøve som bare helsehuset tar. Han undersøkte meg nøye og ga meg en oppfølgings time bare 3 dager etter. Ble tatt inn på samme dag som jeg ringte,han tok i mot mitt akuttebehov på tross av at jeg ringte ved lunsj tid.

Grundig og omsorgsfull.

Blid og omsorgsfull, flink med barn. Dyktig og flink til å informere og stille spørsmål. Føler meg ivaretatt og trygg på hans vurdering. Et par ganger har det vært en stund å vente, men sånn er det noen ganger. Når en av mine barn har skadet seg stygt eller vært veldig syk har de kommet rett inn og sikkert vært årsak til forsinkelse, så har forståelse for at det kan bli ventetid noen ganger.

Lite tillitvekkende.

Jeg opplever dr. Morina som lite interessert i å lytte til hva jeg sier, hvordan jeg opplever min situasjon. Som forrige gang jeg var hos ham. Han lytter på hjerte og lunger. Alt er bra. Ferdig.

Jeg vet ikke om han i det hele tatt leser i journalen eller tar et raskt overblikk når man er hos ham. I tillegg til hjertesykdom har jeg også hudkreft. Det opplyste jeg om ved første konsultasjon. Jeg har hatt flere behandlinger på Radiumhospitalet. Dette har han aldri spurt om eller hvordan det går med meg.

Min familiesituasjon har han aldri spurt om. Kanskje jeg har vært "bortskjemt" med tidligere fastleger. Jeg har en stygg mistanke om at min alder er avgjørende for hans mangel på interesse, slik jeg oppfatter det.

Et siste moment. Han er aldri i rute. På det meste har jeg ventet 1 1/2 time på å komme inn til ham.

Ikke fornøyd!

Jeg oppfatter han som unøyaktig i forbindelse med medisiner, ikke så proff som jeg forventer av en lege.