Liv og Lykke Legesenter AS

Rådmann Siras vei 1 1712 Grålum

Siste vurderinger av behandlere ved Liv og Lykke Legesenter AS

Flott lege

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Legen min [navn fjernet av moderator] sluttet.
Elin kom som fast lege etter mange mellomleger. Flink,tilstedeverdende,ser på deg samt behandler deg som et menneske. Trenger en legen sin så er hun der
Svarer alltid.

Dårlig lytter

Lege: Bekim Morina Skrevet

Han gir god tilbakemelding på om han vil hjelpe deg eller ikke,de han ikke vil ha som pasient er han rett å slett ufin mot.Jeg var hos han og fikk skikkelig sjeft første møtet om noe han overhode ikke visste noe om.Men tydlig legen snakker pasienter i matpausa (skull tru det i hvartfall) for jeg kjente ikke til han og han ikke meg.Og han var godt informert om meg og mitt.
Jeg var uheldig og var kasteball på sarpsborg spesialsenter og havnet hos han,ble kun en gan også.

Trygg, kunnskapsrik og alltid immøtekommende!

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Elin er den beste legen jeg har hatt! Den første som har sett hele meg og skjønner hvilken situasjon jeg står i. Hun er kunnskapsrik, trygg, veldig rask til å svare i eportalen, i det hele føler jeg at jeg og familien min er veldig godt ivaretatt! Jeg er veldig takknemlig for å ha Elin i livet mitt og livet vårt.
Takk også til de fantastiske folka i resepsjonen! Det er et godt sted å være når livet butter.

Kunnskapsrik, dyktig og grundig.

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Hun er en grundig, kunnskapsrik og dyktig fastlege. Hun ser rett og slett hele menneske, og er fantastisk i jobben sin.
Hun er et nydelig menneske.
Tusen takk!

Flott lege som tar deg på alvor

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Jordnær og dyktig lege som tar deg på alvor. Går derfra med en god følelse av å bli sett og hørt hver gang.