Bekim Morina

Oscar Pedersens vei 2A 1706 Sarpsborg
Bekim Morina er en av 49 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Bekim Morina

Rolig, behagelig vesen.

Følte meg ivaretatt. Ga trygghetsfølelse og informert godt underveis. Blid og vennlig, kunskapsrik og dyktig.

MEGET DYKTIG

Ønsker Bekim Morina lykke til i sitt nye virke, selv om jeg som pasient vil savne hans faglige dyktighet og forståelse. Dog håper jeg virkelig at hans vikarlege vil bli den som overtar fastlegestillingen hans. Da han har egenskaper og evner som på kort tid har hjulpet meg å få tilbake energi og livslyst. Kan ikke få fullrost hans evne til virkelig å sette seg inn i problemer og finne løsninger og medisinering som hjelper.

Meget dyktig lege

En lege som er lydhør og har løsninger på problemer. Tar seg tid og er effektiv. Får raskt time hos han og gan leser seg opp iht journal. Meget fornøyd😊

Stressende legebesøk

Bestilte time for en helskontroll samt ønske om vurdering av et vedvarende probelm. Selv om jeg hadde første time måtte jeg vente 50min siden legen var forsinket på morgenen uten å få forklart årsak til dette. Etter en rask vurdering av legen spurte jeg om han kunne høre på en lei hoste jeg har pådratt meg, men da kom betalingsautmaten raskt frem og jeg fikk beskjed om at tiden var ute. Hvis jeg ønsket å stille mer enn et spørsmål måtte jeg bestille ny time siden det kun var avsatt 10min til hver pasient. Fikk dermed en ny legetime 2 uker senere. Deretter ble jeg bedt om å vente på å få tatt blodprøve. Dette tok ytterlige 60min og da jeg hadde jeg tilsammen vert der i 2 timer for en 10min. prat med legen samt tatt en blodprøve.

Omtenksom - dyktig- profesjonell

Morina ble min nye fastlege etter at Terje Jordan Nilsen sluttet. Han er punktelig, lydhør og tar seg god tid, betrakter Morina som meget kunnskapsrik og svært forståelig i sine forklaringer. Er svært glad for å ha fått ham som min nye fastlege.