Bekim Morina

Autorisasjon (2012)

Liv og Lykke Legesenter AS Telefonnummer69 60 09 1069 60 09 ...
Rådmann Siras vei 1 1712 Grålum
Bekim Morina er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Bekim Morina

Dårlig lytter

Han gir god tilbakemelding på om han vil hjelpe deg eller ikke,de han ikke vil ha som pasient er han rett å slett ufin mot.Jeg var hos han og fikk skikkelig sjeft første møtet om noe han overhode ikke visste noe om.Men tydlig legen snakker pasienter i matpausa (skull tru det i hvartfall) for jeg kjente ikke til han og han ikke meg.Og han var godt informert om meg og mitt.
Jeg var uheldig og var kasteball på sarpsborg spesialsenter og havnet hos han,ble kun en gan også.

Forsinket og usikker

Han er alltid forsinket. Stirrer kunn i PC-en. Det virker ikke som han kan jobben sin. Han virker usikker og kunn googler eller spør kollegaer.

Trygg

Legen er en god lytter og god analytiker.
Jeg er veldig fornøyd med legen min. Er ikke ofte hos legen, men jeg får hjelp når jeg trenger.

Hjelper de som har falt utenfor

Uten Bekim vet jeg ikke om jeg hadde levd. Opplever at han tar mseriøse ting på alvor. Mindre seriøse ikke like prioritert.
En lege som står for d han mener og gjør d som han mener er rett. Føler meg trygg med ham.

Lang ventetid

Opplever å vente 40-1.5 t hver gang jeg har legetime. Dette er ikke noe særlig når barna også må vente like lenge.

Videre syns jeg han er dyktig på å henvise videre ved behov. Men ellers opplever jeg at han har det veldig travelt under legetimen, spør ikke om noe utover akkurat det man er der for.

Har ikke noe fokus på det psykiske, ingen spørsmål rundt hvordan man har det.