Henrik Solvang

Autorisasjon (2013)

Henrik Solvang er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Henrik Solvang

Utrolig flink

Fantastisk lege som tar både meg og sønnen min utrolig godt imot hver gang! Lytter og tar oss på alvor og ikke minst utrolig god med barn! Anbefales!!

Fantastisk!

Utrolig flink til å forstå og spørre rundt det jeg kommer med av plager, enten det er bagateller eller mer alvorlige ting. Har aldri opplevd å bli så godt forklart hva, hvorfor og hvordan ting fungerer, noe som gir utrolig trygghet med ham som lege! Anbefales sterkt!!!

Svært imøtekommende og faglig kompetent lege!

Det er sjelden jeg har opplevd en lege som viser oppriktig interesse i samtale, men samtidig utfører grundige undersøkelser og tar tak i ting. Jeg følte meg sett og ivaretatt før, under og etter graviditeten, og jeg vil anbefale han på det sterkeste. Måtte dessverre flytte fra Sandnes og håper å få en tilsvarende lege som Henrik igjen.

Imøtekommende og dyktig

Jeg har hatt mye problemer med at jeg ikke føler jeg har blitt sett av noen av mine tidligere fastleger, men når jeg byttet til Henrik Solvang fikk jeg en helt annen oppelevelse. Han hørte på meg og mine klager, oppdaget alvorlige problemer med medisinene mine som to tidligere leger hadde helt oversett, og fikk meg til å føle som om jeg ble godt ivaretatt. Beste legen jeg noensinne har hatt.
Tusen takk

Arrogant og fordomsfull

Traff han ifm et besøk hos legevakten, jeg hadde vært syk i bortimot en måned. I møte med legen opplyste jeg om pågående graviditet, bare 5-6 uker på vei, dette i tilfelle enkelte medisiner måtte utelukkes. Plagene jeg kom for hadde ingenting med svangerskapet å gjøre, noe jeg heller ikke antydet, men da jeg fortalte om graviditeten farget det hele hans oppfatning, og jeg følte meg dømt som en hypokonder som var på sykemeldingsjakt.
Fremstod arrogant og fryktelig fordomsfull, og jeg gikk derfra sykere enn hva jeg var da jeg kom, og ganske nedstemt.