Andreas Lunde

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Andreas Lunde

Arrogant

Kort og presis i samtalen. Følte meg til bry ved legetimene som jeg hadde veldig sjeldent. Arrogant type.

Solid, dyktig, kunnskapsrik

Har det siste halvåret pga behov gått til min daværende fastlege Lunde mye oftere enn vanlig. Har opplevd å bli tatt på alvor og lyttet til, til tross for at fastleger i dag generelt har stort arbeidspress og pågang, også fra mer trengende pasienter enn meg selv, noe jeg riktignok mente å kunne merke til tider. Enkelttimer er gjerne korte og tiden går fort; man vil gjerne få sagt og spurt mye og det på kort tid, det er et faktum. Men dette var en periode for meg hvor ting toppet seg og jeg hadde økt behov for konsultasjon, noe jeg til enhver tid fikk.
Lunde er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Kan anbefales.

En seriøs og stødig fastlege

Har vært hos doktor Lunde selv, og med sykt barn. Han var veldig alvorlig og lyttet til meg, opplevde han som veldig seriøs og opptatt av å få med seg alt jeg sa. Lite interessert i småprat, noe jeg setter pris på! I møte med mitt spedbarn var han mild og snill, snakket og tullet med barnet, og fikk barnet til å føle sej veldig avslappet. Kan anbefales på det varmeste!