Tonje Elisabeth Hellvik Robinson

Autorisasjon (2014)

Tonje Elisabeth Hellvik Robinson er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Tonje Elisabeth Hellvik Robinson

Faglig god og effektiv

Tonje følger opp pasientene sine på en god og trygg måte. Føler meg godt ivaretatt når jeg har vært hos henne.

Lyttende, kunnskapsrik og hyggelig.

Har hatt Tonje som min fastlege siden hun begynte i Son. Har bare godt å si om henne. Hun lytter,tar seg tid, henviser til spesialist når hun mener det er nødvendig. Føler meg trygg hos henne. Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Trygg og forståelsesfull lege

Jeg har aldri før følt meg så utrolig bra forstått og ivaretatt av en lege! Tonje hører på det jeg har å si, og gjør at jeg føler meg avslappet og trygg. Hun er også en god lege skriftlig via minsky-appen hvis jeg har korte spørsmål.

Jeg pleier å bestille time via minsky-appen siden det kan være litt ventetid på tlf, og appen fungerer veldig greit.

Trygg,

Har endeligen fådt en legare som hjelper meg. Tonje er nöye, sender vidare til specialisster, når det trengs. Har bare gode erfaringer av henne. Klinikken har iövrigt bra personell. Kan vare svårt at komme frem til på telefon. Tar ofte kontakt via net, og da får jag ALLTID, svar dagen etter. Jag er kjempeförnöjd med Dr
Tonje Elisabeth Hellvik Olsen.
Kunnig, nöye, lett at snakke med

Meget dyktig lege til tross for alder

Jeg har brukt Tonje siden hun begynte i Son og er veldig fornøyd. Hun setter seg inn i min situasjon, følger opp og sender meg videre dersom det er behov for videre utredning. I tillegg har hun en kompetanse og trygghet kombinert med en lettfattelig kommunikasjon som gjør at jeg som pasient føler meg trygg