Son Legekontor Rodegården AS

Sagavn 32 1555 Son

Siste vurderinger av behandlere ved Son Legekontor Rodegården AS

Den mest tillitsvekkende fastlege jeg har hatt noensinne.

Lege: Simen Noorda Skansen Skrevet

Da jeg bodde i Son og senere i Moss for noen år siden, var jeg så heldig å få Simen Noorda Skansen (som da hete Steiro) som fastlege. Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg er en 65 år gammel kvinne som ble født med lammelser i begge bein. Noe som gjør at jeg aldri har kunnet stå eller gå uten skinner og krykker. Nå har jeg vært helt avhengig av rullestol i 35 år. Pga av dette har jeg flust med erfaringer med diskriminering, ikke minst fra helsevesenet. Derfor var det så godt å ha en fastlege som virkelig SÅ meg som person og fikk meg til å føle meg trygg.

Trygg, kunnskapsrik lege som ser deg

Lege: Simen Noorda Skansen Skrevet

Dette er en lege som lytter, ser deg og søker gode løsninger. Simen oppleves som svært empatisk og kunnskapsrik.

Faglig god og effektiv

Lege: Tonje Elisabeth Hellvik Robinson Skrevet

Tonje følger opp pasientene sine på en god og trygg måte. Føler meg godt ivaretatt når jeg har vært hos henne.

Tilstede og løsningsorientert

Lege: Simen Noorda Skansen Skrevet

Å ha en lege som er tilstede å ser på meg når vi snakker sammen gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt når jeg trenger det som mest er viktig for meg. Dr.Simen er en lege som gjør at jeg opplever å bli hørt og tatt på alvor. Sammen finner vi løsninger som passer for meg. Bedre kan det ikke bli.

Trygg og behagelig

Lege: Simen Noorda Skansen Skrevet

Dr. Steiro tar seg tid til grundige og metodiske undersøkelser. Han er pragmatisk, samtidig som han fremstår som en varm person det er lett å prate med.