Katarina Margareta Corell Melandsø

Autorisasjon (2016)

Katarina Margareta Corell Melandsø er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Katarina Margareta Corell Melandsø

Unik

Super lege, ser helheten. Bruker tiden hun trenger. Ser pasientene sine og er tilstede. Godt menneske og god lege.

Hyggelig og hjelpsom

Det er lang ventetid på å få time hos Dr. Melandsø. Lokalene er fine og personalet i skranken hyggelige.
Dr. Melandsø er veldig hyggelig og imøtekommende. Hun lytter til pasienten og tar deg på alvor. Hun henviser videre til spesialister når det trengs, noe jeg synes er svært betryggende. Hun er også flink med barn.
De gangene jeg ikke har fått time hos Dr. Melandsø, har jeg fått time hos en av de andre legene på legesenteret. Det har derimot ikke vært like bra.

Trygg

Føler jeg blir tatt på alvor, hun virker genuint interessert både for min og mitt barns helse og velferd. Tar seg god tid og lytter til og spør etter alt av relevant i formasjon.

Grundig og hyggelig

Legen er grundig og lyttende, mottagelig for spørsmål og tar pasienten på alvor. Føler meg godt ivaretatt og fulgt opp.

Imøtekommende

Sitter igjen med et meget bra inntrykk av Katarina. Leser seg opp om pasient på forhånd og stiller gode spørsmål. Dette er en person man kan stole på.