Emila Kosaric-Kadragic

Sykehuset Oslo Øst

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

Autorisasjon (2005)

Sykehuset Oslo Øst Telefonnummer22 25 38 7222 25 38 ...
Trondheimsveien 391 0953 Oslo
Emila Kosaric-Kadragic er en av 547 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Emila Kosaric-Kadragic

verdens beste lege

Veldig, veldig flink og nøye lege som følger opp pasientene. Flink til å lytte, henviser videre, stresser ikke.Hun gir god informasjonen og forklarer hvis man spør.Meget, meget flink lege som jeg kan anbefale.Hun er kjempe koselig og hyggelig.

Vil du ha svært god lege, så er dette legen for deg.

Utrolig dyktig

Beste legen jeg har hatt. Emila tar seg tid, undersøker systematisk og går grundig inn i prøvesvarene. Stiller konkrete spørsmål og lytter på det man sier. Aldri følt meg så trygg før, hun finner ut av det andre aldri har funnet ut av/brydd seg ned å finne ut av.
Hun kan anbefales på det sterkeste.

En utrolig lege

Denne legen er nesten for god til å være sann. Hun forklarer deg hva prøvesvarene viser, forklarer hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Hun er vennlig og imøtekommende. Du føler deg ivaretatt. Hun er rett og slett en lege slik som du ønsker leger skulle være.

skikkelig doktor.

Hun hører på deg, har tid til å se hele mennesket. Forståelsesfull imøtekommende og faglig sterk. Flott lege.

Verdens beste lege

Beste legen jeg har vært hos!
Alltid opptatt av å gjøre så mye som mulig for sine pasienter, og svært empatisk og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste som fastlege!
Hun tar pasientene på alvor og sender en videre til undersøkelser og videre oppfølging der det er nødvendig for videre behandling. Lytter og stiller gode oppfølgende spørsmål som gir en opplevelse av at en blir hørt.