Emila Kosaric-Kadragic

Kalbakkenklinikken

Indremedisin

2005

Kalbakkenklinikken Telefonnummer22 25 38 7222 25 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 391 0953 Oslo
Emila Kosaric-Kadragic er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Emila Kosaric-Kadragic

Verdens beste lege

Beste legen jeg har vært hos!
Alltid opptatt av å gjøre så mye som mulig for sine pasienter, og svært empatisk og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste som fastlege!
Hun tar pasientene på alvor og sender en videre til undersøkelser og videre oppfølging der det er nødvendig for videre behandling. Lytter og stiller gode oppfølgende spørsmål som gir en opplevelse av at en blir hørt.

I gode, trygge hender

Dr. Emila Kosaric-Kadragic har vært min fastlege i flere år, og jeg håper dette forholdet skal vare min tid ut.
Dr. Emila viser solid innsyn i og forståelse for de problemene man legger fram for henne, og hennes vennlige og tålmodige væremåte gjør at en som pasient føler seg i gode, trygge hender.

Den beste legen jeg noensinne har hatt!

Emila har tatt meg på alvor og funnet ut av ting tidligere fastleger har fnyst av. Jeg anbefaler Emila på det sterkeste til absolutt alle jeg kjenner. Bedre lege skal du lete lenge etter.

Utrolig flink!

Har hatt mange leger men aldri en som Emilia, en utrolig dyktig og flink lege, som tar seg tid til deg, man føler at man blir hørt og sett! Alltid blid og hjelpsom.

Anbefales på det sterkeste som fastlege!