Emila Kosaric-Kadragic

• Indremedisin

Autorisasjon (2005)

Emila Kosaric-Kadragic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Emila Kosaric-Kadragic

Trygg, varm og klok lege ♥️

Jeg er en relativt ny pasient hos Dr Emila, men kan trygt si at hun er den beste legen jeg noensinne har vært i kontakt med. Hun er en fantastisk, klok og empatisk lege som alltid tar seg god tid, lytter og tar problemene mine på alvor. Hun er grundig og systematisk, og jeg drar alltid fra dette legekontoret med en god følelse. Dr Emila har en veldig fin og varm utstråling og er en dyktig og kunnskapsrik lege. Helsesekretærene på dette legekontoret er også utrolig greie og fine, og man føler seg veldig godt ivaretatt. Anbefales varmt ♥️

Trygg, kunnskapsrik, løsningsorientert

Har brukt dr Emila siden hun startet sin legegjerning i Oslo. Hun ser deg, lytter og finner løsninger. I tillegg er hun en varmhjertet dame med et godt blikk og et godt smil. Hun er samvittighetsfull, innbyr til tillit og følger opp der det er nødvendig.
Dr Emila er den beste fastlegen jeg har hatt! Jeg anbefaler henne på det varmeste!

En fastlege som redder liv

Etter en kreft operasjon så er jeg takknemlig for at Emila tok vare på meg. Hadde jeg vært overlatt til såkalte "spesialister" ville jeg nok ikke vært her i dag.
Emila er en fastlege som ser individet og bryr seg.

God lege helt til flytting

Jeg synes Emila var en fantastisk lege helt til hun flyttet legekontoret sitt. Alltid blid og positiv, og var rask med å finne ut av hva som var galt med meg. Vi hadde øyeblikk hvor jeg følte at jeg ikke fikk hjelpen jeg trengte, men ble henvist videre ved behov når jeg sa ifra.
Etter flyttingen har det bare vært vanskelig å få kontakt og time med legekontoret, og jeg ser meg nødt til å bytte fastlege. Etter siste blodprøvetaking ble jeg aldri kontaktet som avtalt selv om det var verdt det. Dette var aldri et problem før, da ble jeg kontaktet eller satt opp til ny time som avtalt.
Ingen telefonkø for de bare legger på og sender melding om at de skal ringe igjen, men blir aldri ringt tilbake. Måtte til slutt bare møte opp på legekontoret for å få kontakt med de og da klarte de heller ikke å gi meg noe time selv om det hastet, siden Emila var i permisjon og vikar var forsinket.

Verdens beste lege

Emila er den beste legen, så forståelsesfull og empatisk! Anbefaler henne på det sterkeste.
Har aldri opplevd noe negativt med henne!