Rashid Abdelkader Rashid Aljamal

Autorisasjon (2008)

Rashid Abdelkader Rashid Aljamal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rashid Abdelkader Rashid Aljamal

Flott og fantastisk lege

Veldig fornøyd med Rashid. Han er flink til å forklare diagnosen og er imøtekommende. Han ee en veldig positiv person som er hyggelig og forståelesfull. Han viser at han bryr seg om pasienten.

Verdens beste lege

Fikk han akkurat som min fastlege. Fantastisk lege rett og slett. Følte meg veldig godt tatt i mot. Han hørte på meg og kom kjapt med en løsning på mitt problem. Samtidig som han fikk meg til å føle at jeg ble tatt seriøst. Vil også nevne at at servicen på på kontoret er fantastisk. Di tok hensyn til at jeg er travel i jobben min og la det perfekt til rett for meg. Samt at di er kjempe hyggelige. Kan anbefale kontoret og legen på det sterkeste.

Lite pasientkontakt

Fikk denne legen da forrige gikk ut med pensjon. Bruker ikke god nok tid, lite kontakt og ser så vidt på meg og mine problemer.

Føler meg ikke trygg og virker lite forståelsesfull står på venteliste for en ny fastlege

Ikke særlig trygg. Sen til å svare, vanskelig å få tak i. Generelt vanskelig å ha med å gjøre..

Ble byttet til denne fastlegen etter at min fastlege sluttet. Virket helt Ok ved første konsultasjon, men etter dette særdeles vanskelig å ha med å gjøre..