Kalbakken Legegruppe

Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kalbakken Legegruppe

Fantastisk lege

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Lyttende, empatisk, grundig og samvittighetsfull. Kan anbefale ham på det varmeste.

Trygg

Lege: Rashid Abdelkader Rashid Aljamal Skrevet

jeg har vært her hos fastlege - Rashid nå per ganger med min sønn Miran . Rashid er veldig flink lege og imotvelkommen , veldig hyggelig . også veldig rent - fint plass.

Utmerket fastlege

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr Atif siden han begynte å jobbe i Oslo.
Han er hyggelig, tar mine plager på alvor, og behersker faget sitt godt. Jeg føler meg trygg og hørt, og ivaretatt som pasient. Han forklarer meg resultater slik at jeg som vanlig person forstår det. Utrolig fornøyd med Dr Atif, beste fastlege i Oslo 👍

Ikke for meg, men for noen

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Fastlegen min i 11 år.
Jeg har kroniske psykiske plager som jeg forsøkte å bli utredet for. Ble fortalt at det går over, bare gå hjem og hvil. Dette skjedde flere ganger.
Jeg hadde en hoste i over 3 år som jeg fikk beskjed om å dra hjem og hvile for, fordi de fysiologiske prøvene var negative.

Han er en fin lege hvis du er syk en gang i blant og trenger en som stiller opp på kort varsel og følger opp med sykemelding.

Ved langvarig og kroniske lidelser og sykdommer, ville jeg valgt noen andre. Spesielt hvis dette er psykiske, emosjonelle eller stress relaterte lidelser.

utrolig god lege

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Atif som fastlege. Han lytter til deg som pasient og forklarer ting nøye. Veldig respektfull ovenfor andre og alltid blid. Jeg har hatt en del sammensatte problemer med helsen og hatt behov for utredning av flere ting hos ulike spesialister, han vært super hele veien med henvisninger og fulgt meg nøye opp. Alle prøvesvar blir fulgt opp og han er tilgjengelig ved akutt behov.
Kontoret virker godt drevet i tillegg, har man behov for sykemelding etc og han ikke er ledig, er det alltid en vikar lege eller annen kollega som kan ta time på kortvarsel. Jeg skal snart flytte til en annen kommune men kommer til å beholde han som fastlege, svært sjeldent man finner en lege som faktisk har tid til pasientene sine og tar dem på alvor.