Thomas Kleiberg Jensen

Autorisasjon (2013)

Thomas Kleiberg Jensen er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Thomas Kleiberg Jensen

Trygg, engasjert og ærlig

Jeg har hatt Thomas som fastlege i et par år nå og er mer enn fornøyd. Jeg har gått en del til legen og har blitt tatt på alvor/henvist der det er nødvendig.

Har stått i en vanskelig tid det siste året med psykiske utfordringer, og her har Thomas vært på ballen og fulgt opp. Jeg har følt meg ivaretatt, forstått og hadde ikke kommet så langt som jeg har i dag om han ikke hadde "sett" meg.

Thomas kan være litt direkte noen ganger, men jeg setter pris på ærlighet og går ikke til legen for å bli strøket med hårene. Jeg synes det er betryggende med en lege som er handlekraftig, samt har et glimt i øyet og omsorg for sine pasienter.

Ikke bra!!

Fikk angst av å gå tim ham. Jeg forventer ikke at legen skal være perfekt, men han er arrogant, han snakker på en arrogant måte. Når jeg snakker om mine problemer han lytter ikke. Han er ikke vennlig eller smilende og veldig respektløs.
Tror at han må huske at pasienten er også ett menneskene med sinne problemer.
Tragisk å betale for 5 min legetime.
Har ingenting positivt og si om denne legen.

Trygg, lyttende, og en unik fastlege

Thomas er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Han er trygg, aktivt lyttende, og en som ser på meg, som pasienten istedet for i dataskjermen hele tiden. Selv om han sikkert har det supertravelt, føler jeg at han alltid gir det lille ekstra. Svært, svært fornøyd med valg av Thomas som fastlege.

Beste fastlege

Denne lege er beste på verden . Han pleier på hele min familien ,og vi er kjempe glad med han .
Han alltid hjelpe oss og vi føler at han engasjere 100% i jobb sin.

Ny fastlege. Solid førsteinntrykk.

Jeg har et relativt komplisert helsebilde og han hadde satt seg grundig inn i min situasjon. Har fulgt meg ekstremt godt opp etter første besøk.