Dan Skoglund

Autorisasjon (2017)

Dan Skoglund er en av 24 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Dan Skoglund

Kompetent og trygg

En veldig god lege. Jeg hadde gleden av å bli hans pasient. Hjelpsom og flink lege, jeg anbefaler deg å se selv.

Lytter og viser omsorg

Veldig bra lege som man føler lytter og tar deg på alvor. Alltid hyggelig og tar direktekontakt om det er noe. Søker råd der han ikke har svar og henviser videre om nødvendig. Har vært en sann glede å ha han som fastlege. Håper inderlig han kommer tilbake til kommunen.

Lytter ikke

Undersøker ikke ,sitter bare å ser på PCen. Kjennes som man ikke bli tatt alvorlig.Er desverre bare et legekontor i kommunen så ikke så enkelt å bytte.

Lite service vennlig

Ser ut som legekontoret lager rigide regler. Det må bestilles ny legetime for det minste ting. Har opplevd konkrete hendelse der det var viktig å få snakke med fastlege etter råd fra en annen legespesialist, men henvendelsen ble da avvist av legekontoret.

Legen forsvarte denne praksisen, og kan ellers virke belærende og arrogant i møte med meg som pasient.

Behagelig og trygg

Pleier å ha kort ventetid. God til å kommunisere og er lyttende. Spør andre hvis han er usikker og er ikke redd for å gi tilbakemelding på noe han vet for lite om for så sjekke dette! Forsøker ofte å unngå sykemeldinger med andre alternativer. Er streng med sovemedisin og smertestillende, men det synes jeg er en god ting.