Carl Christian Tveit

Autorisasjon (2013)

Herøya Legesenter AS Telefonnummer35 56 95 7035 56 95 ...
Skrapeklevvegen 4 3937 Porsgrunn
Carl Christian Tveit er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Carl Christian Tveit

Lytter og følger opp

Opplever å bli sett og hørt. God og tydelig kommunikasjon. Gir relevant behandling og sender deg uten å nøle videre hvis det trengs. Får svar kjapt på E-konsultasjoner.

Trygg og kunnskapsrik

Meget trygget og kunnskapsrik, mottar pasienter sin på riktigtid, du får den tiden som du trenger for å lytte på alle dine spørsmål. Du får kunnskapsrik svar.

Kjempefornøyd! God med barn og voksne

Har alltid følt oss hørt og sett av både Carl Christian og Trygve Tveit. Fantastiske folk og barna er ikke redd legen. Tar seg tid og er interessert i oss og det vi kommer med. Kan virkelig anbefales.

Et veldig positivt inntrykk.

Som ny innbygger i Porsgrunn var det kun beliggenhet som fikk meg til å velge Herøya legesenter. Når jeg da fikk behov for en time så må jeg si jeg ble utrolig positivt overrasket. Ikke bare traff jeg en lege som var imøtekommende og positiv, jeg traff en som hadde satt seg inn i min problemstilling, viste at han innehadde gode kunnskaper om emnet og som tok meg på alvor. Her var det blikkontakt, spørsmål, informasjon og inkludering. Jeg følte meg sett som pasient, og ikke bare som en som opptok tid på kontoret. Da jeg skulle gå hørte jeg en setning jeg aldri trodde jeg skulle høre fra en fastlege; Er det noe annet du ønsker å ta opp eller spørre om når du er her? Da kunne jeg ikke annet enn å smile og takke, for hvilken fastlege tar seg vel tid til å i det hele tatt spørre om pasienten trenger mer tid, eller lurer på andre ting enn det timen opprinnelig var bestilt for? Nei, dette var en utrolig god opplevelse. Anbefales på det sterkeste.

Flink med barn

Har vært hos ham med barna, har ikke hatt behov selv enda. Han virker god med barn og er flink til å lytte, og tar det de sier seriøst. Har ikke vært noe ventetid heller.