Synnøve Lie Kvisler

Lørenskog Legesenter

Autorisasjon (2007)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Synnøve Lie Kvisler er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Synnøve Lie Kvisler

En god støttespiller

Hjalp virkelig å ha henne som fastlege under oppveksten. Hun var fastlegen min i ca.8-9 år. Synd at jeg måtte bytte pga flytting. Hun er snill, omtenksom, og passer på å følge deg opp godt. Hun er flink til å høre på pasientene sine og er veldig lett å kommunisere med. Hun vet hvor viktig mental helse er og fikk meg alltid til å føle meg velkommen.
Anbefales virkelig! Takker for god hjelp!

Fantastisk lege. Hyggelig, lyttende og utrolig flink til å følge opp. Alle burde ha en lege som henne.

Trygg, dyktig lege

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år, og kunne ikke hatt noen bedre! Dyktig, jordnær og alltid lyttende, med gode råd og hjelp for mine problemer. Rask til å henvise videre når det er behov for det. God samtalepartner, vennlig og trygg. Flott lege som jeg gjerne anbefaler!

Dyktig lege.

Utrolig koselig og dyktig lege,som tar seg god tid og lytter. Hjelper deg med det du har på hjertet. Veldig fornøyd.

Trygg og god lege

Synnøve er en veldig hyggelig og imøtekommende lege som gjør at du føler deg både sett og ivaretatt. Har bare hatt henne i kun to år, men er veldig fornøyd basert på de gangene jeg har vært der, og det er veldig leit å måtte bytte på grunn av flytting