Synnøve Lie Kvisler

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Tlf: 67 91 15 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Synnøve Lie Kvisler er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Synnøve Lie Kvisler

Et godt kontaktpunkt og arena for min helse

Et godt kontaktpunkt og arena for min helse.
Samtalen om min helse er god og innholdsrik. Spørsmål fra legen er relevante og vitner om respekt og interesse for min forståelse av min helse.
Legen er forberedt til timen og gir inntrykk av at pasienten kan være kilde til læring for sin yrkesutøvelse. Tilbekemelding fra pasienten er av interesse.

Imøtekommende og forståelsesfull

Nylig byttet fra en svært konservativ og vanskelig fastlege til denne kloke damen her! Stiller seg ikke kritisk til dine ønsker og tar tak i problemene og vil bare hjelpe i samråd med deg :) anbefales virkelig!

veldig hyggelig lege

Synnøve er veldig hyggelig lege, følte at hun hadde tid for meg og svarte på alle mine spørsmålene.
Eneste jeg savnet at jeg ikke har blitt informert at det er gratis tjeneste ved graviditetskontroll.

Anbefales ikke ved stoffskiftesykdom

Smiler og virker imøtekommende, men klarer ikke å stille diagnose etter mange besøk med beskrivelse av symptomer.

Verdens beste lege!

Omtenksom, tar seg tid, og ser deg som person og dine behov! Føler deg veldig trygg med henne, og føler deg ikke dum eller flau!

Profesjonell, vennlig, oppmerksom

Dr Kvisler er effektiv, men vennlig og oppmerksom på sin pasient. Hun virker profesjonell, men er kanskje litt forsiktig med å spørre om ting som pasienten ikke direkte tar opp.

Den beste legen

En fantastisk lege og medmenneske. Ser meg som pasient, tar seg tid til meg og tar meg på alvor. Er ærlig om sine svake og sterke sider, og har henvist meg videre uten å blunke om hun er usikker. Jeg føler meg veldig trygg på henne og at hun er opptatt av at vi skal være et team. Virket kanskje litt usikker i begynnelsen, men det synes jeg er helt greit når hun er såpass forståelsesfull som hun er.
Det er en grunn til at hun har full pasientliste!

Helt topp lege

Dette er den beste legen jeg har hatt..
Blir forstått og tatt vare på som pasient...
Har ikke noe å utsette..
Får den hjelpen jeg behøver...

Litt skuffet

Har hatt henne som fastlege i et år, hadde lest de gode referansene her. Hun har aldri spurt meg om jeg har det bra, for å si det sånn, stilte ingen bli-kjent-spørsmål da jeg var ny. De gangene jeg har spurt om noe, bedt om råd, har jeg fått spørsmålene i retur. Er skuffet, regner meg ikke som noen vanskelig pasient heller. Tryne-faktor? Ikke vet jeg.

Lege som kan sitt

Jeg byttet til henne fra en annen lege som ikke kunne sitt, etter å ha vært inne til første timen så gikk turen rett til sykehus der jeg fikk fikset opp i mine problemer, som den andre legen min ikke hadde tid til å skrive en søknad. Ung og dyktig lege:)

Kjempe lege

Har hatt henne i 2 år nå, hun spør om du har det fint og hva du trenger hjelp til. Har fått igjenom alt jeg har behov for. :)

knall flink lege

Hun tar imot deg med et smil, spør konkrete spørsmål om hva du trenger hjelp til :)

Dyktig, hyggelig og ikke minst jordnær.

Flink og troverdig som lege. Anbefales på det sterkeste. Den flinkeste legen jeg har hatt. Skulle ønske legekontoret hadde lengre telefontid enn i dag. Åpningstid halv ni er senere enn de fleste andre. Kl åtte vil vært bedre. Litt for åpent venterom med mange sitteplasser. Hadde gjort seg med noen lettvegger/skllevegger, barnekrok m.m.

Veldig positivt førsteinntrykk!

Har vært hos legen to ganger for mindre helseproblemer. Jeg ble tatt godt i mot som ny pasient, hun brukte tid på å prate for å bli litt kjent, og ikke minst ble mine bekymringer lyttet til og tatt på alvor. Hun gjorde de undersøkelsene og tok de prøvene som vi i overenskomst ble enige om, for at jeg skulle føle meg trygg. Lover veldig bra!

En flink og dyktig ung lege

En lege som kan sitt, byttet fra en an lege som ikke kunne noen. Men nå har jeg fått svar på det jeg har lurt på i flere år. Hun lytter til det du har og si.

Kjempe lege

Når jeg kom inn første gange til henne, så tok hun så godt imot meg og min sønn. Hun var oppdatert på det meste om min sønn.