Yang Xue

Autorisasjon (2015)

Yang Xue er en av 9 fastleger i Tinn

Siste vurderinger av Yang Xue

Savner Yang på Rjukan <\3

Utrolig trist å miste Yang, han har vært der for meg alltid og jeg savner han masse.. Han tok seg alltid tid, han lyttet, han bryr seg, og når jeg ikke hadde mulighet til å komme til å komme så hadde vi videosamtale også ordnet han opp.. håpet han skulle komme tilbake, men dessverre så mistet vi han.. kommer aldri til å få en bedre fastlege enn Yang…:(

Trist at han slutter. Vil ha yang tilbake

Synd at han slutter, trenger han mye. Han som er vikar liker ikke jeg. Han er uhøflig vil ha yang tilbake han er den eneste jeg stoler på

Forståelsesfull og profesjonell

Yang er høflig, lyttende, grundig, profesjonell og strekker seg ekstra for å gjøre det lettere å være pasient. Litt uvant på en bra måte.

Dessverre jobber han på et legesenter der kommunikasjonen for øvrig oppleves som svært uheldig. Dette trekker ned den samlete vurderingen som ellers ville vært på topp.

En lege det faktisk går an å prate med!

Vi diskuterer faktisk hva som er beste løsning på problemer, han hører faktisk etter og virker opptatt av å finne ut ting. Meget hyggelig, hjelpsom og undersøkelser gjerne dersom det er ting han ikke vet nok om. Anbefales på det sterkeste, jevnt over god, ringer å slår av en prat for å høre hvordan ting går eller å opplyse om prøveresultater. Beste legen jeg har hatt så langt!

Fantastisk

Verdens beste lege som virkelig tar deg på alvor og følger opp alt an kan når kontordamene klarer å gi beskjed videre til han. Det svikte ofte og legen for ikke til eller opp beskjeder.