Faiza Abbas

Autorisasjon (2013)

Brobekk legekontor Telefonnummer22 64 08 4422 64 08 ...
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Faiza Abbas er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Abbas

Anbefales ikke.

Meget vanskelige å komme i kontakt med. Kun noen få timer telefontid pr dag.
Har ikke CRM system. Flytter bestilte timer og kan ikke sende deg bekreftelse på dette pr mail eller sms.
Ofte stengt.
Meget lite engasjerte leger.
Hyggelig legesekretær, men man må jo også inn til legen og det er ikke lett.
Er sjeldent hos leger så vanskelig å si noe om kompetansen til legene.
Står selvsagt i kø på annen fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

En lege som gir tillit og trygghet. Jeg har byttet fastlege flere ganger, men må si at jeg er svært fornøyd med Brobekk legekontor. Fantastisk helsesekretær, og kjempedyktige leger. Min fastlege Faiza Abbas oppdaget min sjeldne sykdom slik at jeg fikk riktig behandling og ble et nytt menneske, mens mine tidligere fastleger bare ga meg smertelindrende og diverse medisiner uten å undersøke eller utrede. Evig takknemlig! Brobekk legekontor har åpnet min tillit til norskt helsevesen igjen. Anbefales på det sterkeste.

Tilbakelent legekontor

Eg er ikkje nøgd med Brobekk legekontor. Eg har hatt Faiza Abbas som fastlege her i eitt år men har gått til tre ulike leger ved legekontoret i denne perioden. Per 1. november har eg fått ny fastlege ved eit anna legekontor.

Mi erfaring er at vikarierande fastlege og deretter min respektive fastlege, gav lite oppfølging og var for lite nærverande. Eg hadde muskel og skjelettplager men fekk ingen fysisk undersøking av fastlege. Eg måtte også overtale legen til å gi meg konsultasjon av nevrolog ved Ullevål. Dette til tross for store nevrologiske utfall og seinare påvising av betennelse i nervenettverk og lammelser. Ved lengre arbeidsreise til søraustlandet fekk eg ikkje fornyet kur på medisiner. Ved henvendelse til legekontor og legevakt på arbeidsstedet vart eg møtt med svar om at dette burde fastlegen min i Oslo kunne hjelpe meg med på dagen, og utan fysisk legekonsultasjon. Ved kontakt med Brobekk legekontor var det kun helsesekretær/helsemedarbeider som kunne følgje meg opp sidan det var tre veker til neste gang at klegen var tilgjengleg. Helsesekretær gjennomførte difor medisinskfagleg vurdering om at eg måtte vente med å få medisiner til legetime, dvs. tre veker fram i tid.
Eg har vore svært frustrert på Brobekk legekontor og opplever at kontoret både er tilbakelent men også at det er for stor pågang ved dette legekontoret. Dette går i stor grad utover pasientoppfølginga, slik eg erfarer det.

Proff og høflig :)

Svært flink, hyggelig og trygg lege. Veldig fornøyde hjemme hos oss, særlig når vi har vært innom med barna. Anbefales varmt.

Bra lege

Flink, hører på deg og møter deg fint i samtalen. Blir ikke "slått ned på" tanker man har selv. Legesenteret derimot, er ganske lite, har ikke utstyr for feks Spirometri, noe som gjør at man må sendes til spesialist for å teste dette.