Brobekk legekontor

Telefonnummer22 64 08 4422 64 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo

Siste vurderinger av Brobekk legekontor

Meget fornøyd

Lege: Atif Abbas Skrevet

Er veldig fornøyd med både lege og sekretær. Akif(vikar for Atif), lytter og sjekker veldig godt. Jeg føler at jeg kan komme til denne legen å bli frisk, ikke bare bortkasta tid.

Men jeg har kommet hit flere ganger og må dessverre si at jeg MINST venter én time før jeg blir ropt inn.

Ellers er jeg VELDIG fornøyd.

Proff og dyktig :)

Lege: Faiza Abbas Skrevet

Vært hos denne fastlegen flere ganger siste halvåret. Føler at hun møter deg på en veldig profesjonell og god måte, gir fin forklaring hvis jeg har spørsml rundt medisiner eller behandling, og også om man lurer på hvorfor en prøve tas eller ikke behøver å tas. Jeg har tidligere hatt andre leger som gjør at man som pasient kan bli sittende utrygg eller usikker, men føler at legen min nå er oppdatert og grundig og konkret. Veldig glad jeg byttet hit.. :)

Utrolig hyggelig og flink lege

Lege: Faiza Abbas Skrevet

Vært hos denne legen flere ganger og har fått veldig god behandling.
Hyggelig lege som møter på en respektfull og profesjonell måte. Hun virker faglig sterk og henviser videre om det trengs. Følger godt opp.

Anbefales.

Imøtekommende og fantastisk lege!

Lege: Faiza Abbas Skrevet

Abbas har vært min fastlege i snart et helt år nå, og jeg kan med stor glede si at hun er en utrolig kunnskapsrik og flink lege. Jeg har bare hatt gode opplevelser hos henne. Hun er en imøtekommende og hyggelig lege som tar seg tid til å lytte til deg og dine problemer.

Anbefaler Abbas på det sterkeste!

En dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Faiza Abbas Skrevet

Hun er meget kunnskapsrik og en en lege med en varm personlighet. Tar mine problemer på alvor og er flink til å lytte. Hun sjekker heller en gang for mye, enn en gang for lite. I tillegg følger hun opp og gir gode tilbakemeldinger.