Paul Dautovic Schmidt

Autorisasjon (2012)

Paul Dautovic Schmidt er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Paul Dautovic Schmidt

kunnskapsrik, empatisk og dyktig lege

Jeg greier ikke å se for meg hvordan enkelte situasjoner kunne vært uten Paul, han kan til og med ha reddet livet mitt. jeg trodde aldri at å besøke en lege skulle være høydepunktet av dagen min, men det er rett og slett vanskelig å gå fra timene hans uten ett smil på munnen. ekstremt kunnskapsrik og dyktig lege som bryr seg om pasientene sine.

jeg er en kanskje paranoid person som sliter med å stole på mennesker, men paul har vunnet tilliten min.

det er leger som paul som gjør at norge har verdens beste helsetjeneste.

Profesjonell og kunnskapsrik

Veldig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått fra Paul. Jeg opplever ham som lyttende, omsorgsfull, kunnskapsrik, profesjonell og alltid blid. Jeg gir ham mine varmeste anbefalinger.

Trygg og god lege

Jeg føler meg godt ivaretatt av denne legen. Han tar seg tid til å lytte og kommer frem til løsninger sammen med pasienten.

Faglig trygg og veldig hyggelig

Glad for at jeg har ham som fastlege (2,5 år). Framstår dyktig og oppdatert. Stiller gode spm, leter etter løsninger, tar seg tid til å lytte og henviser gjerne videre. Opplever at han husker meg og mitt ved besøkene. Jeg setter pris på at han tør å minne meg på at trening er bra for helsa mi. Det er jo sant selv om jeg ikke vil høre på det øret.

Flink og hyggelig

Hyggelig, dyktig og enkel å forholde seg til. Tar seg nok tid, gjør nødvendige undersøkelser og henviser videre til spesialist når det er behov for det.