Saima Iqbal

Solaveien 95 4316 Sandnes
Saima Iqbal er en av 71 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Saima Iqbal

Avstøtende og lite erfaren

Jeg var hos Saima én gang, og hadde et par andre henvendelser i tillegg. Det var lang ventetid, spesielt for problemstilling knyttet psykisk helse. Når jeg kom til timen ble jeg møtt med avslappet, men veldig avvisende lege som hørte vagt etter og var anklagende i stemmen. Ba om henvisning til DPS, ble møtt med nikk og forsikring om at jeg ikke får time der uansett. Ba derfor om henvisning til privat psykolog, og hun mente man aldri trengte henvisning der. Fikk likevel henvisning på papir som jeg måtte levere selv. Fikk i etterkant vite av privat psykolog at henvisning måtte bli sendt via helsenettet, og ba henne om det på melding (to ganger, svarte ikke på første). Hun leste visst ikke nøye nok og skrev meg (fire dager senere) en ny henvisning på papir som var adressert mot spesiell psykolog, selv om jeg presiserte om helsenettet. Anbefales ikke for henvendelser tilknyttet psykisk helse, og jeg bytter fastlege snarest mulig.

En fantastisk lege og spesialist

Veldig god lege. Jeg tok godt vare på meg. Jeg beklager at jeg dro på grunn av språket.En fantastisk lege og spesialist.

Meget dårlig

Savner kontakt med henne. Hun ringer aldri tilbake . Skuffende😢. Har prøvd i flere dager å få kontakt. Ny time 5/1-21 er for lenge å vente.

Hyggelig

Det Var lett å kommunisere med henne , følte at hu forstod meg , ga meg nok tid å forklare situasjon .