Thomas Kolstad Antoniazzi

Autorisasjon (2017)

Thomas Kolstad Antoniazzi er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Kolstad Antoniazzi

Sånn passe

Alltid rask time, lett å kommunisere med og flink til å forstå. Jeg opplever også at han glemmer bort henvisninger og etterspørsler, og jeg har måttet kontakte han mange ganger om samme tema. Virker som han vimser litt eller gjerne har litt for mye på tapeten samtidig, og det skulle gjerne forbedret seg. Men bortsett fra det, en helt ok fastlege som gjør jobben sin :-)

Trygg og hyggelig

Thomas er trygg og hyggelig. Jeg opplever at han ser meg og tar meg på alvor. Alltid kort ventetid for å få legetime hos han!

På rullebånd

De gangene jeg har trengt legetime har jeg alltid fått time samme uke.
Føler de gangene jeg har vært der at det er en forventning om å bli raskt ferdig. Hyggelig, men ikke interessert. Gjør jobben.

Uerfaren og ung

Da jeg var på legetimer hos han opplevde jeg at han verken hørte på meg eller tok meg seriøst. Da jeg skulle utforske en mulig arvelig sykdom sa han at han skulle ta kontakt for oppfølging, men hørte aldri noe mer fra han. Ellers var han svært lite engasjert og det virker som om han har dårlig tid og er i hastverk.

Tilgjengelig og empatisk

Hyggelig, empatisk og kunnskapsrik. Dyktig kliniker med særs gode kommunikative evner. Effektiv ved behov, ellers deltakende og lyttende i konsultasjon.
Veldrevet legesenter, aldri opplevd vansker eller ventetid ifb. å få time.